به مناسبت دهه مبارک فجر، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی یه همراه معاونین این اداره کل و مسئول دبیرخانه فرهنگی هنری مساجد استان با خانواده شهدای یکی از شهیدان گرانقدر استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی؛صبح امروز ١٩ بهمن ماه جاری همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر احمد محبی در دیدار با خانواره شهید محمد رضا گنجی فرد ضمن تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس گفت:امروز جامعه اسلامی و همه‌کسانی که در آن با آسایش و آرامش زندگی می‌کنند، مرهون خون پاک هزاران شهید و جانبازی است که در دفاع از ارزش‌های اسلامی که از اهل‌بیت عصمت و طهارت (س) به ما ارث رسیده است، جان‌فشانی کردند.
وی افزود:هرچه درراه تکریم خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر تلاش شود کم است و خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان که درراه خدا از جان خویش خالصانه گذشتند کاری ارزشمند و با عبادت است.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه تلاش همه ما در جهت خدمت به بازماندگان خانواده شهدا، وظیفه اخلاقی، عرفی و دینی و البته کمترین کار ممکن است افزود:تکریم و احترام به خانواده شهدا از وظایف مهم مسؤولان است چرا که ترسیم و تبیین سیره و روش زندگی شهداء از نیازهای امروز جامعه است که باید جوانان را به این مسیر هدایت کرد.

در این دیدارکه با هدف زنده نگاه داشتن یاد شهدا و این ایام انجام شد، حاضرین خاطراتی از روزهای جنگ را بازگو نمودند و در پایان با اهداء لوح تقدیر و هدایا از این خانواده های معزز تجلیل بعمل آمد.

گفتنی است؛دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران در سطح استان از وظایف و برنامه های ویژه این اداره کل در طول سال می باشد که همزمان با هفته دفاع مقدس و با ایام الله دهه مبارک فجر با جدیت بیشتری در مرکز استان و سایر شهرستانها پیگیری می شود.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله