?رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات خراسان جنوبی از اعلام آمادگی تمام روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان برای انتخابات خبر داد.
مالکی با اعلام این خبر در جلسه ویدئو کنفرانس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات وزارت کشور خاطرنشان کرد: بر اساس مکاتباتی که با دستگاه های اجرایی صورت گرفته، موضوع فضاسازی محیطی و نصب پوسترهای مرتبط با انتخابات تأکید شده است.
?وی از برگزاری یک جلسه ویدئو کنفرانسی با حضور مدیران روابط عمومی های فرمانداری های شهرستان های تابعه استان گفت و تصریح نمود: طی این جلسه از فرمانداری ها نیز خواسته شد تا موضوع فضاسازی محیط ادارات را درشهرستان ها مدیریت نمایند.
?به گفته وی؛ برنامه ریزی برای حضور رؤسای کمیته ها و اعضای ستاد انتخابات در برنامه های رادیویی و تلویزیونی از دیگر اقدامات کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات می باشد.
?مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری متذکر شد: موضوع ارائه معکوس شمار انتخابات بر روی تلویزیون های شهری و بیلبوردهای اداری نیز مورد تأکید کمیته بوده که در قالب مکاتبه، تکالیف دستگاه ها در این زمینه به آنها ابلاغ شده است.
?مالکی از همراهی دستگاه ها در این زمینه تشکر کرد.
?وی ادامه داد: ابلاغ متن دستور العمل های بهداشتی انتخابات ۱۴۰۰ به دستگاه ها از دیگر برنامه‌های کمیته است که به زودی انجام خواهد شد.
?به گفته وی؛ ترویج این دستورالعمل در قالب عکس نوشته در فضای مجازی، به جهت اطلاع عموم مردم، مهمترین هدف ما از این اقدام است.
?شایان ذکر است؛ این جلسه با حضور مدیران کل روابط عمومی های استانداری های سراسر کشور و به ریاست مشاور وزیر و مسئول هماهنگی روابط عمومی و امور بین الملل وزارت کشور برگزار شد.