#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

سرپرست فرمانداری خوسف گفت: اتاق فکر با همراهی نخبگان و صاحبنظران در راستای توسعه متوازن این شهرستان تشکیل می‌شود.

محمدعلی ایمانی  در آیین تکریم فرماندار سابق و معارفه سرپرست فرمانداری خوسف افزود: برنامه‌ریزی‌ها برای توسعه کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت شهرستان در دستور کار قرار دارد تا شاخص‌های مختلف توسعه بهبود یابد.

، وی با بیان اینکه خدمت جهادی به مردم محور همه فعالیت‌های فرمانداری در دوره جدید است گفت: شهرستان خوسف دارای ظرفیت‌های خوبی در بخش‌های مختلف است که همه تلاش ما بالفعل کردن این ظرفیت‌ها خواهد بود.

سرپرست فرمانداری خوسف اظهار داشت: شاخص‌های فرهنگی، این شهرستان را به نگین علم و ادب در خراسان جنوبی تبدیل کرده چرا که فرهنگ مبنای بسیاری از باورهای ما است.

وی افزود: باید موانع پیش‌رو توسعه صنعتی شهرستان خوسف را رفع کنیم و مسیرهای جدید را برای توسعه، پیشرفت و آبادانی به‌وجود بیاوریم.

ایمانی گفت: منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب و سیاست‌ها و راهبردهای انقلابی، مردمی و تحول‌گرای دولت سیزدهم سرلوحه مسیر حرکت ما است.

محمدعلی آخوندی، فرماندار سابق خوسف نیز در این آیین گفت: ۱۳ درصد جمعیت خوسف را عشایر تشکیل می‌دهند و بیش از ۷۵ درصد جمعیت این شهرستان در مناطق روستایی ساکن هستند؛ در دوران خدمتم بر مبنای اصول اخلاق‌مداری و تعامل با نخبگان و صاحبنظران شهرستان در راستای حل مشکلات و توسعه متوازن تلاش کردم.

حجت‌الاسلام حامد شاه‌بیگی، امام جمعه خوسف نیز گفت: جابه‌جایی مدیران امیدآفرین و نشاط آفرین است و مدیریت جدید شهرستان باید با وحدت و همدلی در راستای توسعه و حل مشکلات تلاش کنند؛ بافت تاریخی خوسف همراه با مقبره ابن حسام خوسفی و دریاچه طبیعی گواب، قابلیت معرفی فراملی دارد که باید وارد چرخه اقتصادی منطقه شود.