رئیس واحد آموزش شرکت گاز خراسان جنوبی از برگزاری دوره‌ آموزشی مدیریت رفتار سازمانی با حضور مدیر عامل ، رؤسا و مسئولین واحدهای شرکت گاز استان خراسان جنوبی در بیرجند خبر داد .

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان جنوبی ، ” سیامک سید کابلی ” در مراسم افتتاحیه این دوره آموزشی اظهار داشت: این دوره با حضور جناب آقای دکتر محمد محمدی مدیر گروه مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند و بر اساس آموزشهای سازمانی مورد نیاز در محل سالن کنفرانس شرکت گاز خراسان جنوبی برگزار شد.

وی گفت: در این دوره آموزشی سرفصل‌هایی از قبیل: هدف از مدیریت رفتار سازمانی، تعریف اخلاق در سازمان و نقش آن در مدیریت رفتار سازمانی، نظریات مدیریت رفتارسازمانی، دیدگاه روانشناسان در خصوص مدیریت رفتار سازمانی و سایر مباحث مربوط برای مسئولان واحد های شرکت گاز استان خراسان جنوبی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رئیس آموزش شرکت گاز خراسان جنوبی تصریح کرد: رفتار سازمانی، علم مطالعه و کاربرد دانش نحوه برخورد مردم، افراد و گروهها در سازمانهاست که با رویکرد سیستمی انجام می شود.

سید کابلی بیان کرد: این علم برای نخستین بار در اواخر دهه ۱۹۴٠ میلادی، به عنوان یک واحد دانشگاهی ارائه شد و در حال حاضر از دوره‌های کاربردی مورد توجه کارکنان سازمانهای مختلف محسوب می شود.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله