?استاندار خراسان جنوبی از افتتاح و کلنگ‌زنی هزار و ۲۵۲ پروژه با اعتبار بیش از پنج هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان در خراسان جنوبی به مناسبت دهه فجر خبر داد.
دکتر قناعت با اعلام این خبر در جلسه دیدار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، ضمن تبریک اعیاد رجب و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز شورای اداری استان را با حضور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با محوریت اشتغال و اشتغالزایی داریم همچنین تعدادی برنامه افتتاحیه را با حضور ایشان در استان خواهیم داشت.
?به گفته وی؛ در جریان این سفر ده واحد گلخانه را در شهرستان خوسف افتتاح خواهیم کرد، همچنین افتتاح مینی پالایشگاه و واحد تولید لوازم آرایشی در منطقه ویژه اقتصادی خواهیم داشت.
?استاندار ادامه داد: کلنگ‌زنی مجتمع فرآوری مواد نسوز سیمان قاین نیز از جمله پروژه هایی است که برای این سفر پیش بینی شده است.
?قناعت از افتتاح و کلنگ‌زنی هزار و ۲۵۲ پروژه با اعتبار بیش از پنج هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان در خراسان جنوبی به مناسبت دهه فجر خبر داد و گفت: از این تعداد هزار و ۱۱۶ پروژه افتتاح شده و برای ۱۳۶ پروژه نیز آغاز عملیات اجرایی را شاهد خواهیم بود.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور