?مدیرکل امور اداری و مالی استانداری خراسان جنوبی از برگزاری آزمون استخدامی روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۱ و ۱۲ دی ماه در چهار شهرستان استان خبر داد.
?به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی؛ بهدانی در تشریح این خبر گفت: آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی استان در چهار شهرستان بیرجند، قاینات، طبس و فردوس برگزار می شود.
?وی ادامه داد: حوزه برگزاری آزمون برای داوطلبانی که محل اقامت آنها زمان ثبت نام یکی از شهرستان های بیرجند، خوسف، درمیان، سربیشه و نهبندان تعیین شده، بیرجند است.
?به گفته وی؛ آزمون ویژه داوطلبان شهرستان های قاینات و زیرکوه در قاین، داوطلبان شهرستان طبس در طبس و داوطلبان شهرستان های فردوس، بشرویه و سرایان در فردوس برگزار می شود.
?مدیرکل امور اداری و مالی استانداری با اشاره به این که کارت شرکت در آزمون از روز دوشنبه هشتم دی ماه بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد، گفت: متقاضیان شرکت در آزمون می توانند با مراجعه به نشانی www.sanjesh.org و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه ای خود شامل نام، نام خانوادگی، کد ملی، سال تولد و … یا اطلاعات ثبت نامی شامل شماره پرونده، کد پیگیری و … پرینت کارت شرکت در آزمون را تهیه نمایند.
?بهدانی متذکر شد: نشانی حوزه امتحانی و زمان برگزاری آن بر روی کارت شرکت در آزمون درج شده و متقاضیان می توانند با استفاده از این اطلاعات در محل برگزاری آزمون حضور پیدا کنند.
?وی تأکید کرد: برای شرکت در جلسه، به همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

?به گفته وی؛ چنانچه متقاضی به هر دلیلی، نتوانست پرینت کارت شرکت در آزمون را تهیه کند، لازم است با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش و ورود به سیستم پاسخگویی، انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبی و یا کد پیگیری ثبت نام اقدام نماید.
?مدیرکل امور اداری و مالی استانداری از تدبیر سازمان سنجش آموزش کشور درباره‌ ایجاد امکان مجدد برای ویرایش وضعیت بومی متقاضیان نیز گفت و خاطرنشان کرد: به جهت مساعدت متقاضیانی که در بازه زمانی ۲۹ مهر تا ۲ آبان نتوانسته اند نسبت به اعلام وضعیت بومی خود اقدام کنند، ترتیبی اتخاذ شده که این دسته از افراد بتوانند در زمان پرینت کارت شرکت در آزمون خود، نسبت به ویرایش منحصراً بند بومی نیز اقدام نمایند.
?بهدانی ادامه داد: امکان تغییر رشته شغل محل برای هیچ متقاضی وجود ندارد.
وی تأکید کرد: بنا به تأکید ستاد ملی کرونا، آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.
?شایان ذکر است؛ آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی استان همزمان با کل کشور در روزهای پنجشنبه یازدهم و جمعه دوازدهم دی ماه برگزار می شود و متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور، اطلاعیه کامل آزمون را رؤیت نمایند.