استاندار خراسان جنوبی گفت: با تخصیص اعتبارات ویژه، بخش عمده‌ای از طرح‌های نیمه‌تمام استان تا پایان دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

 حمید ملانوری در نشست بررسی و پیگیری مصوبات سفر رییس سازمان برنامه و بودجه به استان، از تزریق اعتبار ویژه برای تحقق صد درصدی مصوبات سفر دکتر نوبخت به خراسان جنوبی خبر داد.

وی افزود: در جریان سفر رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان، اختصاص ۹۴۰ میلیارد تومان اعتبار وعده داده شد و بنا به موارد ذکر شده در جلسه جمع‌بندی سفر دکتر نوبخت، مقرر شده بود این اعتبار در پروژه‌های عمرانی و اقتصادی متعددی هزینه شود.

استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: در سفر ۲ هفته گذشته به تهران به همراه رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، دیداری با دکتر نوبخت و معاونان سازمان برنامه و بودجه کشور داشتیم و تخصیص صد درصدی اعتبارات را خواستار شدیم.

وی گفت: در آن دیدار، دکتر نوبخت دستور پرداخت کامل اعتبار وعده شده را صادر کرد و این اعتبار برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام استان پیگیری شده است.

ملانوری افزود: طی ۲ روز گذشته و در جریان سفر رییس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه کشور به استان، تمامی پروژه‌های مرتبط با مصوبات سفر رییس سازمان برنامه و بودجه مورد ارزیابی قرار گرفت و وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها مطلوب ارزیابی شد.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: بنا به تصمیمات اتخاذ شده در جلسه بررسی و پیگیری مصوبات سفر دکتر نوبخت، مقرر شد تمامی پروژه‌هایی که از پیشرفت فیزیکی بالایی برخوردارند در اولویت کار دستگاه‌های اجرایی قرار گیرند.

وی گفت: با تخصیص مابقی اعتبار، روند اجرای پروژه‌ها شتاب می‌گیرد و ان شاء الله بخش عمده‌ای از طرح‌های نیمه‌تمام استان تا پایان دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

نشست بررسی و پیگیری مصوبات سفر معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه به خراسان جنوبی با حضور «سعید جغتایی» رییس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت این سازمان، معاونان استاندار و جمعی از مدیران استانی در محل استانداری برگزار شد.

رییس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه در سفر ۲ روزه به خراسان جنوبی با همراهی رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی از پروژه‌های ساخت باند دوم در محورهای مختلف این استان به طور میدانی بازدید کرد.