کارشناسان وزارت خانه اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی از شرکت‌تعاونی تار و دار شهرستان خوسف و شرکت روشنی بخشان کویر خوسف واقع در روستا کوشه بازدید کردند و از نزدیک با نحوه فعالیت‌های آنها آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی، علی صالحی، مسئول نمایندگی شهرستان خوسف گفت : این بازدید که روز سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ با همراهی ریاست اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان خوسف، از یک خانه قدیمی که در گذشته محل زندگی افرادی بزرگ بوده و کارگاه سنتی توبافی موجود در این خانه خاطراتی از گذشته را به یادگار دارد (شرکت تعاونی روشنی بخشان کویر خوسف) مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

معاون بنیاد برکت کشور از شرکت‌تعاونی تار و دار شهرستان خوسف و کارگاه های تولید زنده در اداره میراث فرهنگی خوسف بازدید کردند و از نزدیک با نحوه فعالیت‌های آنها آشنا شدند.

این بازدید روز گذشته (۳۰ آبان ماه) از شرکت تعاونی تولیدی تار و دار و کارگاه های تولید زنده صورت گرفت.

وی افزود: این شرکت توانسته با فراهم کردن آموزش  های کارآفرینی و کاربردی برای بسیاری از زنان خانه  دار در بخش های مختلف شهرستان و استان اعم از شهر و روستا حتی در مناطق کم‌ برخوردار باعث رونق مشاغل خانگی و درآمدزایی در راستای کمک به معیشت خانواده شود

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله