سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند به‌صورت ناشناس و به‌ عنوان یک بیمار قلبی ارائه خدمات را در مرکز خدمات جامع سلامت روستایی سه قلعه از توابع شهرستان سرایان بررسی کرد.

 سید محمد موسوی میرزایی امروز در سفر به شهرستان سرایان، ابتدا با حضور در روستاهای این شهرستان از قبیل چاه طالب و چاه غیاث، میزان پوشش واکسیناسیون را مورد سنجش قرار داد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند که ۲۵ آبان امسال با حکم وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به این سمت منصوب شد، امروز به‌صورت سرزده ضمن تماس تلفنی با پایگاه اورژانس جاده‌ای سه قلعه با درخواست اعزام آمبولانس به چند کیلومتری این منطقه، مدت زمان حضور آمبولانس در محل را بررسی کرد.

وی سپس به‌صورت ناشناس و به عنوان یک بیمار قلبی، ارائه خدمات را در مرکز خدمات جامع سلامت روستایی سه قلعه بررسی کرد.

موسوی در ادامه از بیمارستان امام علی (ع) سرایان، کلینیک و دستگاه اکسیژن‌ساز این بیمارستان بازدید کرد و ضمن بررسی وضعیت تجهیزات و نیروی انسانی بخش‌های بستری، رضایت‌مندی مراجعان و متخصصان را مورد ارزیابی قرار داد.

بازدید سرزده سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند به عنوان بیمار

وی در این بازدید با اشاره به اقدامات اخیر در حوزه بهداشت و درمان شهرستان سرایان از قبیل توزیع متخصصان و اختصاص دستگاه اکسیژن‌ساز گفت: به‌زودی با تجهیز کلینیک، شاهد بهره‌برداری این پروژه بزرگ در شهرستان خواهیم بود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از مرکز خدمات جامع سلامت شهری آیسک نیز بازدید کرد.

همچنین وی امروز به همراه هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی بیرجند به شهرستان فردوس در مجاورت سرایان سفر کرد.

موسوی به‌طور سرزده از بیمارستان شهید چمران فردوس و دارالشفای امام حسین (ع) این شهرستان بازدید کرد و از نزدیک وضعیت ارائه خدمات به مردم و بیماران را مورد ارزیابی قرار داد.

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ۱۱ شهرستان خراسان جنوبی را زیر پوشش دارد.