?معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی از ایجاد زیرساخت های لازم برای پاسخگویی شبانه روزی و ۲۴ ساعته به مطالبات سرمایه گذاران خبر داد.
عابدی با اعلام این خبر در جلسته ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان خاطرنشان کرد: با راه اندازی مرکز فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری در استان ، پاسخگویی به مشکلات سرمایه گذاران ۲۴ ساعته می شود.
?وی تصریح نمود: با توجه به شرایط حساس کنونی و تأکید دولت بر تحقق شعار سال، جهش تولید، وزارت صنعت، معدن و تجارت استان، برای راه اندازی سامانه ای جهت بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی اقدام نموده است.
?معاون استاندار اظهار داشت: کلیه متقاضیان سرمایه گذاری که در روند اجرای طرح تولیدی خود با مانعی مواجه شده اند یا سرمایه گذارانی که از گذشته مشغول فعالیت می باشند و در ادامه راه به مشکلی برخورده اند، می توانند از ظرفیت این سامانه برای رفع آن اقدام نمایند.
?وی ادامه داد: کلیه فعالان حوزه های صنعتی، معدنی و کشاورزی می توانند از این ظرفیت بهره برداری کنند.
?عابدی با تأکید بر این که هدف از راه اندازی این سامانه، پاسخگویی در لحظه به سرمایه گذاران است متذکر شد: دستگاه های اجرایی مکلفند به محض بارگزاری مشکل و مسئله ای از سوی سرمایه گذاران، آن را پیگیری نمایند.
?به گفته وی؛ کارشناس خبره و زبده دستگاه های اجرایی برای فعالیت در این سامانه به دبیرخانه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سازمان صنعت، معدن و تجارت معرفی می شوند.
?معاون استاندار اظهار داشت: بر اساس دستورالعمل های ابلاغی، وزارت صنعت، معدن و تجارت تا دو هفته آینده با جمع آوری اطلاعات لازم از کلیه استان ها، سامانه را بارگزاری خواهد کرد.
?عابدی گفت: تا زمان راه اندازی کامل این سامانه، سرمایه گذاران و متقاضیان فعالیت در حوزه تولید می توانند با مراجعه حضوری به ساختمان شماره ۲ سازمان صنعت، معدن و تجارت مشکلات خود را از طریق ستاد تسهیل و رفع موانع تولید پیگیری نمایند.

?وی با اشاره به تأمین زیرساخت های لازم برای رفع موانع تولید خاطرنشان کرد: هر چه زمان پاسخگویی ما به سرمایه گذاران کمتر و سرعت عمل ها در رفع موانع تولید بیشتر باشد، ما موفق تر خواهیم بود.