محمد حسینی روز سه شنبه در مراسم تجلیل از کشاورزان و تولیدکنندگان نمونه بخش کشاورزی استان افزود: یکی از مشکلات کنونی کشور جزیره ای عمل کردن است لذا لازمه پیشرفت ما تغییر نوع نگاه مدیریتی است.
وی ادامه داد: مشکلات ما بخاطر تلاش نکردن نیست بلکه مشکل از مدیریت ها، نبود هم افزایی و مشارکت است.
وی گفت: گاهی برخی بخش ها بجای اینگونه همپوشانی داشته باشند یکدیگر را خنثی می کنند لذا اگر بناست اتفاقی بیفتد و پیشرفت کنیم باید نوع نگاه ها را تغییر دهیم.
وی اظهار داشت: اگر این نوع نگاه را نداشته باشیم به نوعی برخی بروکراسی های اداری بخش اعظمی از جامعه را خسته می کند و آنچه انتظار است برسیم محقق نخواهد شد.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان ‌جنوبی گفت: در کشوری که همه امکانات موجود است چرا آنگونه که باید و شاید جایی که باید باشیم کمتر حضور داریم نوع نگاهی که باید ایجاد شود نگاه کلان است.
حسینی یادآور شد: نگاه هم ‌افزایی مدیریتی می‌ تواند کشور را نجات دهد و گرنه در یک روستا، بخش، شهر، استان و حتی کشور همه اقشار فعال با مشکل مواجه می شوند.
وی بیان کرد: همه وظیفه داریم با این نوع نگاه وارد موضوع شویم در حالیکه در نوع نگاه مدیریتی هم افزایی وجود ندارد لذا خروجی آن جزیره ای اندیشیدن، موازی کاری و فردگرایی می شود.
وی تاکید کرد: در خراسان جنوبی با مشکل کمبود آب مواجه هستیم مگر می شود دنیای که امروز به دنبال خلق عناصر جدید است نتوان بهره وری را بالا برد.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان ‌جنوبی افزود: در حوزه صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی با نگاه علمی می توان به موفقیت های زیادی دست یافت. 
حسینی عنوان کرد: یک کشور در حال توسعه برای همه الگوی های خود جایگاه تعریف می کند لذا هر فرد، بخش و عنصری در جایگاه خود باید محترم شمرده شود.
وی اظهار داشت: استفاده از علم روز، انتقال آن به دیگران، خوداتکایی و بهره گیری از امکانات می تواند ما را در مسیر توسعه یاری رساند.
وی با تاکید بر اینکه باید مطالبه عمومی با رویکرد مدیریتی ایجاد شود افزود: برای پیشرفت باید از فناوری، علم و تکنولوژی استفاده کرد در غیر اینصورت جزیره ای نگاه کردن نتیجه نمی دهد و تاثیرگذار نخواهد بود.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی خراسان‌ جنوبی گفت: اگر بناست کشور ما مانند گذشته در جایگاه خود محکم بایستد همه باید با یکدیگر تلاش کنیم.
حسینی یادآور شد: دشمن برای ما برنامه داشته و فوق العاده تلاش می کند باید گفتمان مان را درست تنظیم کنیم.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله