?دکتر کشمیری مدیرکل دفتر سیاستگذاری و برنامه‌ریزی امور فناوریِ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی دیدار کرد.
?خوش خبر، معاون سیاسی استاندار در این نشست، اظهار داشت: شرکت‌های دانش‌بنیان و پارک‌های علم و فناوری، زمینه‌ساز تبدیل علم به خلاقیت و تولید ثروت هستند و همه ما وظیفه داریم ظرفیت لازم را برای تحقق این مهم را فراهم کنیم.
?وی افزود: اگر برای ظهور و بروز خلاقیتِ جوانان بسترسازی نکنیم، آمال و آرزوهای خود را در آن سوی مرزها جست و جو خواهند کرد و ناچار می شوند از محل زندگی و وطن خویش چشم پوشی کنند.
?معاون استاندار با اشاره به اینکه خراسان جنوبی سرزمین ناشناخته هاست افزود: هرچه جلوتر می‌رویم، ظرفیت‌های جدیدی شناسایی می‌شود و تمام تلاش ما این است که ظرفیت‌های استان را به کشور معرفی کنیم.
?وی با تاکید بر ضرورت توسعه پارک‌های علم و فناوری در استان اضافه کرد: تمام تلاش مان را برای استفاده از توان شهرستان های استان خراسان جنوبی در ایجاد پارک‌های علم و فناوری به کار خواهیم بست و ظرفیت های قانونی لازم برای ایجاد ارتباط میان دستگاه های اجرایی استان و نخبگان را فعال خواهیم نمود.
?شایان ذکر است: در ابتدای جلسه دکتر کشمیری، مدیرکل دفتر سیاستگذاری و برنامه‌ریزی امور فناوریِ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، ضمن ارائه گزارش از وضعیت پارک های علم و فناوری در کشور و استان، اظهار امیدواری کرد، با مساعدت استانداری و فراهم شدن زیرساخت های لازم، فعالیت شرکت های دانش بنیان در استان توسعه پیدا کند.