#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

خراسانی مطلق با اشاره به اینکه دشمنان در زمینه امام زدایی شکست خورده اند، افزود: هم اکنون هم به دنبال این هستند تا اهداف و سیره امام راحل را تحریف کنند و با هدایت های مقام معظم رهبری این پروژه شکست خواهد خورد

حسین خراسانی مطلق شب گذشته در مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) در حسینیه جماران بیرجند اظهار داشت: در انقلاب اسلامی مدت ها چهره های نفاق برای انحراف این انقلاب از مسیر خود سعی کردند تا امام زدایی کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند بیان کرد: دشمنان در طول انقلاب اسلامی به دنبال تحریف دولت ها و دور کردن مردم از اندیشه های امام راحل بودند تا اهداف شوم آنان یعنی امام زدایی رقم بخورد اما با هوشیاری و تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری جلوی این نقشه های شوم دشمن گرفته شد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان در زمینه امام زدایی شکست خورده اند، افزود: هم اکنون هم به دنبال این هستند تا اهداف و سیره امام راحل را تحریف کنند و با هدایت های مقام معظم رهبری این پروژه شکست خواهد خورد.

سرهنگ خراسانی مطلق با بیان اینکه برگزاری این جلسه یکی از پازل های لازم برای امام شناسی به معنای تام کلمه است، گفت: نسل های جوان و نوجوان باید با صحیفه، جملات و فرمایشات تاریخی امام راحل آشنا شوند و این جز وظایف همه ما است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند در پایان بیان کرد: زمینه های پیروزی انقلاب اسلامی از ۱۵ خرداد رقم خورد و امیدواریم بتوانیم با برگزاری این نوع جلسات اهداف و پیام های امام راحل را به نسل های آینده منتقل کنیم.