?معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: پروژه های عمرانی بر مبنای نیاز واقعی مردم در دستور کار دستگاه های اجرایی قرار می گیرد.
میرجعفریان با بیان این مطلب در جلسه بررسی مشکلات روستاهای بخش مرکزی بیرجند، خاطرنشان کرد: پروژه های عمرانی که بعد از بازدیدهای استاندار از مناطق مختلف تصویب می شود، کاملاً کارشناسی شده جهت اجرا به دستگاه ها ابلاغ می گردد.
?وی ادامه داد: هدف اصلی از وضع این مصوبات و پروژه ها، رفع مشکلات مردم به ویژه در روستاهاست که اثربخشی مطلوب آن را تاکنون دیده ایم.
?به گفته وی؛ رضایت مردم ، مهمترین برون داد این پروژه ها می باشد.
?معاون استاندار با تأکید بر این که باید از فرصت های در اختیار حداکثر استفاده را ببریم، تأکید نمود: تمام تلاش ها باید بر این باشد که این پروژه های عام المنفعه در حداقل زمان ممکن به نتیجه برسد.
?میرجعفریان تصریح نمود: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و فرمانداران شهرستان ها باید موضوع تأمین و تخصیص اعتبارات مربوط به این پروژه ها را در اولویت برنامه های خود قرار دهند.
?وی متذکر شد: دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری نیز مکلف است بازدید میدانی از کلیه پروژه های مصوب شده در بازدیدهای استاندار را به طور ویژه در برنامه کاری خود قرار دهد و با گزارش گیری مستمر از ادارات و دستگاه های اجرایی ،کار را تا حصول نتیجه نهایی پیگیری نماید.
?لازم به ذکر است: استاندار در ۱۵ خردادماه از چند روستا در بخش مرکزی شهرستان بیرجند بازدید کرده، ضمن بررسی روند اجرای طرح‌های عمرانی در این مناطق ، با مردم درخصوص مسایل و مشکلات موجود گفتگو نمود. این بازدید ها ۲۰ مصوبه در حوزه های آب، کشاورزی، حمل و نقل، مسکن و… به همراه داشت که در جلسه امروز به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی و با حضور مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط روند اجرای این مصوبات پیگیری شد.
?از مهمترین مصوبات این جلسه، استفاده حداکثری مدیران از توان دستگاه های اجرایی در اجرای هر چه سریع تر پروژه ها بود و در موضوع تأمین آرد مورد نیاز روستاها نیز مقرر شد ، تعاون روستایی سهمیه آرد هر منطقه را جهت توزیع در اختیار دهیاران قرار دهد.