مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: ۱۵۴ تبلت با همراهی خیرین و حامیان به ایتام تحت حمایت به منظور برخورداری از آموزش و تحصیل مجازی ، در اختیار دانش آموزان تحت حمایت در سطح استان اهدا شد.
رضا سلم آبادی، مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی افزود: پیش بینی مسئولان برای سال تحصیلی جدید ، تداوم آموزش مجازی برای دانش آموزان است که در این زمینه کمیته امداد نیز تلاش خواهد کرد امکانات لازم برای ادامه تحصیل جامعه هدف را با همراهی خوب خیرین و حامیان فراهم کند.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون ۸۵۰۰ دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد خراسان جنوبی هستند افزود: فرزندان جامعه هدف از استعدادهای فوق العاده ای بهره‌مند هستند و سعی خواهیم کرد با همراهی خیرین و حامیان بزرگوار که همیشه در همه مراحل در کنار خانواده های نیازمند بوده و هستند ، شرایط را برای همه دانش آموزان تحت حمایت فراهم کنیم.
سلم آبادی خاطر نشان : مردم نیکوکار ، خیران ، نهادها و سازمان ها و شرکت های تولیدی استان می توانند با شماره گیری #۱۰۵۶۸۸۷۷* پایگاه اینترنتی emdad.ir تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷ کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به دانش آموزان تحت حمایت اهدا نمایند.
مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی مبلغ هزینه شده برای تهیه ۱۵۴ تبلت اهدایی توسط خیرین و حامیان به ایتام خراسان جنوبی را ۴۶۲ میلیون تومان عنوان کرد.