#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی تاکید کرد: توانمندسازی و توسعه منابع انسانی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از ضرورت ها و اولویت های کاری ما در این مجموعه است.

، علی فرخنده در دیدار صمیمی مدیر کل با کارکنان اداره، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تسلیت شهادت امام محمدباقر (ع)، عنوان کرد: همزمانی حضور در این اداره با روز چهارشنبه که متعلق به امام مهربانی هاست را به فال نیک گرفته و امیدواریم در این جایگاه بتوانیم به نحو احسنت ایفای نقش داشته باشیم.

وی در ادامه به توانمندی بسیار بالای جامعه فرهنگی، هنری و رسانه ای استان اشاره کرد و افزود: با توجه به آگاهی که از وضعیت فرهنگی و هنری استان دارم، به جرئت می توان گفت خراسان جنوبی در حوزه پایبندی به ارزش های نظام اسلام و انقلاب در رتبه یک و دو کشور قرار دارد و این بسیار ارزشمند است.

به گفته وی این جایگاه تکلیف را سنگین تر می کند، زیرا که در جامعه ای ارزشی هم برای ثبات و ارتقا باید کار کرد و هم قدردان این ظرفیت بود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی به بخشی از رزومه کاری خود اشاره کرد و گفت: در این سال ها توفیق فعالیت در عرصه های متعدد فرهنگی و هنری همچون افتتاح مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری بسیج، حضور در گروه تلویزیونی بسیج، راه اندازی موسسه آموزشی فرهنگی امام حسین (ع) در سرایان، فعالیت در شبکه راویان دفاع مقدس کشور  و تدریس در دانشگاه را داشتم.

علی فرخنده در بخش دیگری از سخنانش بر اهمیت توانمندسازی و توسعه منابع انسانی اداره کل تاکید کرد و افزود: لزوم توجه به معیشت و خدمات رفاهی کارکنان، تکریم نیرو و توجه به خانواده این عزیزان، از اصول مهم کاری ما در این مجموعه است.

وی با اشاره به لزوم برقراری تعامل سازنده این مجموعه با ادارات و دستگاه های اجرایی استان، خاطرنشان کرد: در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انرژی و امکانات فراوانی دیده می شود و باید با پیگیری های مداوم از این از ظرفیت استفاده کنیم.

وی خطاب به رؤسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های استان توصیه کرد: استفاده از تجارب پیشکسوتان و جوانان اهل نظر و داشتن تیم مشورتی در پیش برد اهداف و توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری بسیار موثر است.