کاظمی گفت: شهرداری فردوس در نظر دارد تعداد ۲۴ مورد از اراضی و ابنیه متعلق به این شهرداری را به روش سرمایه‌گذاری مشارکتی به افراد حقیقی و حقوقی واجد شرایط واگذار نماید.

? شهردار فردوس افزود: در راستای بهره وری از اراضی و امکانات در اختیار و ایجاد درآمد پایدار و کمک به توسعه اشتغال شهرستان ، شهرداری فردوس نسبت به واگذاری امکانات و تاسیسات در اختیار از طریق اجاره و یا روشهای مختلف مشارکتی در قالب پروژه های تجاری , اداری ، خدماتی ،ورزشی ، فرهنگی وغیره براساس شیوه نامه امور سرمایه گذاری و مشارکت شهرداری ها ، از طریق فراخوان عمومی به متقاضیان مربوطه پس از تایید اقدام خواهد نمود.

? مهندس کاظمی بابیان اینکه امیدواریم سرمایه‌گذاران با اخذ آگهی موردنظر و تهیه مدارک مربوطه علاقه‌مندی خود را به مشارکت با شهرداری در انجام سرمایه گذاری شهری اظهار کنند، بیان کرد: سرمایه‌گذاران برای دریافت اطلاعات بیشتر به جراید محلی و یا شهرداری فردوس یا سایت شهرداری به نشانی ferdows.ir مراجعه کنند.

? وی افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر فردوس به‌منظور تأمین درآمد پایدار برای شهرداری‌، حرکت به‌سوی سرمایه‌گذاری و جذب مشارکت‌های مردمی ، را یکی از اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.

? شهردار فردوس اضافه کرد: فراخوان سرمایه‌گذاری شهرداری فردوس بستر لازم برای حضور سرمایه‌گذاران و در جهت رونق بخشی به اقتصاد شهر و بهره وری از امکانات در اختیار شهرداری میباشد و امیدواریم علاقه مندان از این فرصت مناسب استفاده لازم را ببرند.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله