حجت الاسلام محمد باقر عبادی نماینده مردم شهرستان های بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی، محمد اسماعیل افضل پور مدیرکل ورزش و جوانان و حسن خسروی مدیرکل امور اموال و املاک بنیاد مستضعفان خراسان جنوبی از پروژه بزرگ و چند منظوره در حال ساخت بنیاد مستضعفان بازدید کردند.
در ابتدای این مراسم خسروی مدیرکل بنیاد مستضعفان، گزارشی از اقدامات انجام شده و آخرین وضعیت این پروژه بزرگ ورزشی ارائه کرد و از تعاملات اداره کل ورزش و جوانان با این بنیاد ابراز رضایت کرد.
وی عنوان کرد ساخت سالن چند منظوره توپی این پروژه تا ۳ ماه آینده به پایان می رسد و پس از آن ساخت سالن تیراندازی و استخرانجام می شود خسروی افزود: این پروژه پس ازساخت به بهره برداری اداره کل ورزش و جوانان خواهد رسید.
محمد باقر عبادی نماینده مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم اقدامات انجام شده توسط بنیاد مستضعفان استان را قابل تحسین دانست و خاطر نشان کرد با تعاملاتی که بین مسئولین استانی و سازمان بنیاد مستضعفان کشور صورت خواهد گرفت شاهد ساخت پروژه های ورزشی دیگری در استان خواهیم بود.
در ادمه این مراسم افضل پور ضمن ابراز رضایت از ساخت این پروژه بزرگ ورزشی، ساخت این پروژه بزرگ را در توسعه ورزش همگانی و قهرمانی استان مسمر ثمر دانست.
مسئول ورزش استان با اشاره به اینکه در رشته تیراندازی استعدادهای درخشانی از جمله نجمه خدمتی ملی پوش استان وجود دارد، ساخت سالن اختصاصی تیراندازی را در این پروژه باعث رونق و توسعه این رشته ورزشی و کشف استعدادهای درخشان در آینده عنوان کرد.
وی اظهار داشت امیدواریم با رویکردی که بنیاد مستضعفان استان در پپیش گرفته است نسبت به اجرای پروژه های فرهنگی و ورزشی در مناطق کمتر توسعه یافته و محروم استان نیز ورود پیدا کنند.
۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله