#شکست_کرونا_مردم_همدلی

#کرونا_را_شکست_میدهیم

#رعایت_بهداشت_فردی

 

?استاندار خراسان جنوبی گفت: با تمهیدات اندیشیده شده، میزان تولید مواد ضد عفونی کننده در استان تا ۲۰ هزار تیوپ در روز خواهد رسید.
معتمدیان با اعلام این خبر در جریان بازدید از کارخانه تولید مواد ضد عفونی کننده در قاین خاطر نشان کرد :این کارخانه متعهد شده است روزانه تا ۲۰ هزار تیوپ اسپری ضد عفونی کننده را در اختیار مردم استان قرار دهد.
?وی ادامه داد:از ابتدای تغییر خط تولید این کارخانه در شهر قاین، بیش از ۳۰ هزار تیوپ مواد ضد عفونی کننده تولید شده است.
به گفته وی؛ اسپری های تولید شده با نظارت دانشگاه علوم پزشکی و از طریق توزیع در داروخانه های سطح استان در اختیار مردم قرار گرفته است.
?استاندار با اشاره به تقاضای بسیار زیاد مردم استان به اقلام بهداشتی همچون دیگر مناطق کشور و حتی دنیا گفت: بر اساس تصمیمات درون استانی مقرر شد یکی از کارخانه های بنام استان در زمینه تولید مواد شوینده نسبت به تغییر خط تولید خود و تولید مواد ضد عفونی کننده اقدام نماید.
?معتمدیان افزود: با تأمین مواد اولیه مورد نیاز این اقلام و تزریق تسهیلات و منابع مالی کافی، این کارخانه به تولید هر چه بیشتر مواد ضد عفونی کننده ترغیب شد.
?وی متذکر شد:این کارخانه متعهد شده نیاز استان به مواد ضد عفونی کننده را برطرف نماید.
?به گفته وی؛ مقرر شده به میزان کافی مواد اولیه و تسهیلات در اختیار این کارخانه قرار گیرد تا در روند تولید مواد ضد عفونی کننده در استان خللی وارد نشود.
?مدیر کارخانه تیزپاک هم در این بازدید از اهتمام استاندار و مدیران استانی در تهیه مواد اولیه مورد نیاز برای تولید حداکثری مواد ضد عفونی کننده تشکر کرد.