#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: در اولین روز از اکران فیلم‌های چهلمین جشنواره فجر در خراسان جنوبی شاهد استقبال بالای مردم از فیلم‌های “هناس” و “خائن کشی” بودیم.

سید علی زمزم، امروز شنبه ۱۶ بهمن به رسانه‌های گروهی اظهار کرد: روز جمعه ۱۵ بهمن ماه، فیلم‌های “هناس” به کارگردانی حسین دارابی و “خائن کشی” به کارگردانی مسعود کیمیایی در مرکز استان اکران شد.

وی از رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در سینما بهمن و سینما فردوسی بیرجند خبر داد و گفت: شرایط برای حضور علاقه‌مندان به فیلم‌های جشنواره فجر به‌خوبی فراهم شده و امیدواریم این نشاط و اشتیاق را در روزهای آتی جشنواره نیز شاهد باشیم.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی اظهار کرد: همچنین فیلم‌های “ماهان” به کارگردانی حمید شاه حاتمی و “ملاقات خصوصی” به کارگردانی امید شمس در روز دوم جشنواره (امروز) اکران می‌شود.

وی گفت: “ماهان” در سینما بهمن ساعت ۱۸ و در سینما فردوسی ساعت ۲۰:۳۰ همچنین “ملاقات خصوصی” در سینما فردوسی ساعت ۱۸ و در سینما بهمن ساعت ۲۰:۳۰ به نمایش در می‌آید.

خراسان جنوبی برای هشتمین دوره متوالی همزمان با سراسر کشور میزبان جشنواره فیلم فجر است که از ۱۵ تا ۲۲ بهمن ماه برگزار می‌شود. ۱۶ فیلم در هشتمین دوره جشنواره استانی فیلم فجر در سینما فردوسی و سینما بهمن بیرجند اکران می‌شود و اکران هر کدام از فیلم‌ها در ۲ سانس (ساعت‌های ۱۸ و ۲۰:۳۰) در نظر گرفته شده است