اسحاقی نماینده مردم قاینات وزیرکوه در نشست هماهنگی و برنامه ریزی خدمت رسانی به زائران اربعین که با حضور سردار فضلی ، دکتر سلیمانی دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و کولیوند رئیس این جمعیت و دیگر مسئولان خدمت رسانی این رویداد بزرگی دینی برگزار شد ، با تأکید بر دسترسی آسان مردم در این مسیر به خدمات درمانی و همچنین رفاهی ، خواستار استفاده از ظرفیت های استان ها در بخش های مختلف شد.

عضو هیئت رئیسه و سخنگوی کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به آمادگی صداوسیما استان ها در خصوص پخش برنامه های آموزشی با هدف پیشگیری از بیماری ها و مراقبت های بهداشتی ، استفاده از این ظرفیت را بسیار مغتنم ، مهم و تاثیر گذار دانست .

وی همچنین از مردم خواست تا در طرح جمع آوری دارو از منازل جهت بهره مندی زوار حضرت اباعبدالله الحسین(ع) که تدبیر بسیار ارزشمند این جمعیت هلال احمر است ، مشارکت حداکثری داشته و نسبت به تحویل داروهایی که نیاز به آن ندارند به جمعیت هلال احمر استان ها اقدام کنند.

اسحاقی همچنین با توجه به اقدامات خوب جمعیت هلال احمر استان خراسان جنوبى که سال گذشته با ۱۶۲ نفر پزشک ، پرستار و نجاتگر در جریان ایام اربعین ، مدیریت امداد و نجات شهر کاظمین را برعهده و به جمعیتی بالغ بر ١١٢ هزار نفر در بیست روز خدمت رسانی کردند، از حضور پر رنگ تر این استان در اربعین امسال خبر داد.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور