فردا پنجشنبه ۲۰ شهریور آخرین مهلت ثبت نام در آزمون‌های صنعت ساختمان، صنایع دستی و فرش اعلام شد.

 ثبت نام از متقاضیان آزمون سنجش مهارت در حوزه‌های صنعت ساختمان، صنایع دستی، فرش و نان و غله به صورت اینترنتی و هماهنگ کشوری که از ۱۵ شهریورماه آغاز شده تا ساعت ۲۴ روز پنج شنبه ۲۰ شهریور ادامه دارد.
آزمون سنجش مهارت در حوزه‌های صنعت ساختمان، صنایع دستی، فرش و نان و غله سال ۱۳۹۹ در تاریخ ۲۷ شهریور سال جاری برگزار می‌شود.

داوطلبان برای شناسایی و ثبت نام می‌توانند تا فردا با مراجعه به انجمن صنفی کارگران ساختمانی استان در این مرحله از آزمون ثبت نام کنند.

همچنین متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت http://advari.irantvto.ir پس از خرید کارت اعتباری در حرفه مورد نظر خود ثبت نام کنند.

آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است که متقاضیان بخش‌های صنعت ساختمان، صنایع دستی، فرش، نان و غله و.. باید پس از ثبت نام در آزمون از ۲۴ تا ۲۶ شهریور با مراجعه به سامانه http://advari.irantvto.ir با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده یا درج مشخصات فردی، کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کنند.

داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی بر اساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی ادارات سنجش استان برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه‌های تعیین شده مراجعه کنند.

در صورتی که متقاضیان با مشکلی مواجه شوند می‌توانند با مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان خود تماس بگیرند.