پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت روز اصناف
?« باسمه تعالی »
در آئین حیات بخش اسلام، کار، تلاش و کسب روزی حلال، ممدوح شمرده شده و در ردیف بزرگترین عبادات قرار گرفته است.
?یکم تیر ماه که «روز ملی اصناف» نامگذاری شده، فرصتی مغتنم برای یادآوری و ارج نهادن به تلاش ها و ارزش‌های معنوی، اجتماعی و اقتصادی مجاهدان عرصه اعتلا و شکوفایی اقتصادی کشور است که به عنوان مجریان اهداف متعالی و بلند نظام در خط مقدم اقتصاد مقاومتی و نقش آفرینان موثر در عرصه های مختلف اجتماعی و سیاسی، نامی نیک و کارنامه ای درخشان از خود برجای گذاشته اند.
?رونق اشتغال، جهش تولید، پیمودن مسیر توسعه پایدار و بهبود فضای کسب و کار، نیازمند توجه بیش از پیش به بازار و تدوین برنامه و راهبردی اصولی برای عبور از تنگناهای اقتصادی و تحریم‌ های ظالمانه استکبار جهانی است؛ همراهی خوب اصناف خراسان جنوبی در بحران کرونا نیز، شایسته تقدیر و البته نیازمند استمرار است.
?اینجانب روز ملی اصناف را به همه صاحبان شریف و متعهد صنوف مختلف و فعالان عرصه تولیدی و اقتصادی استان خراسان جنوبی تبریک عرض می نمایم.
?امیدوارم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری «جهش تولید» نامگذاری شده است، با تکیه بر توانمندی صاحبان صنوف و تلاش مضاعف مدیران در راستای رفع موانع تولید، شاهد رونق تجارت و تقویت واحد‌های تولیدی، خدماتی و توزیعی باشیم؛ ان شاء الله تعالی
?محمد صادق معتمدیان
استاندار خراسان جنوبی