در راستای اجرای طرح اقتصاد مقاومتی در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دوره آموزشی مدیران فنی(بند ب) دفاتر خدمات مسافرتی سطح استان با مشارکت فعال تعداد  ۱۸ نفر از شهرستان های بیرجند- قاینات-فردوس- طبس و سرایان در عمارت تاریخی رحیم آباد بیرجند برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی، افزایش ۲ برابری ساعات آموزشی (که بلحاظ اهمیت و نقش اساسی آموزش در ارائه خدمات مطلوب تر به گردشگران داخلی و خارجی صورت پذیرفته بود) مورد امعان نظر حاضرین قرار گرفت.

طرح موضوعات آشنایی با صنعت گردشگری-شناسایی و معرفی مسیر های گردشگری، بازاریابی نوین گردشگری- تقسیم بندی بازار-کاربرد بهتر فناوری اطلاعات در توسعه گردشگری-آشنایی بیشتر با گردشگری فرهنگی و طبیعت گردی- شاخص های جاذبه های گردشگری ایران از دیدگردشگران بین المللی و آخرین استانداری های بین المللی گردشگری از مباحث ارائه شده در این دوره آموزشی ۲ روزه بود.

در این کارگاه آموزشی بر جایگاه دفاتر خدمات مسافرتی بعنوان مرکز ثقل تأسیسات گردشگری (بلحاظ ارتباط بیشتر این قشر با مسافران و گردشگران از نظر خدمات دهی ) تأکید گردید.

به لحاظ اثر بخشی بهتر مطالب مطروحه در کلاس و کاربرد عملی آن در مواجهه با میهانان داخلی و خارجی نحوه آموزش به صورت پاور و گفتگوی دو طرفه استاد و فراگیران انجام گردید

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله