#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

مشاور استاندار خراسان جنوبی خواستار استفاده بیش از پیش از فضای رسانه ها در تبیین اهداف انقلاب اسلامی شد.

 مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی در جلسه کمیته تخصصی دستگاه های اجرایی ستاد دهه فجر استان گفت: باید در برنامه های  دهه  فجر باید دو موضوع بیانیه گام دوم  و دستاورد های ۴۳ ساله انقلاب تببین شود.
مقامی افزود: در ایام دهه فجر مراسم با موضوع دهه فجر و دستاوردهای انقلاب در مساجد و محلات برگزار شود.
وی گفت: پیشکسوتان حوزه  انقلاب اسلامی در ادارات شناسایی شوند و از تجربیاتشان استفاده شود.
مشاور استاندار با اشاره به وجود فضای مجازی خواستار استفاده بیش از پیش فضای رسانه ها در تبیین اهداف انقلاب شد.
مقامی با اشاره به جمع بندی دستاوردهای مختلف دستگاهای اجرایی در ۴۳ سال گذشته خواستار تببین و اطلاع رسانی این دستاوردها در سطح مساجد شد.
 مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان در این جلسه گفت:دستگاه های اجرایی باید در ایام دهه فجر دستاورد هایی که بعد از انقلاب داشتند را اطلاع رسانی کنند.
خنجری افزود: مدیران ادارات و دستگاه های اجرایی با برپایی میز خدمت ارتباطاشان با مردم در این ایام افزایش دهند و به مشکلات و دغدغه های مردم رسیدگی کنند.
قدوسی پور روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان هم گفت: برنامه های استانی ما برای دهه فجراز :اعزام مبلغان به روستاها و عشایر، نشست های تخصصی نماز با دانش آموزان و مدارس، گردهمایی نماز و مهدیوت، برگزاری اجلاسیه نماز، مسابقه کتاب خوانی با عنوان نماز در کلام امام‌خمینی، تولید محتوا در خصوص دهه فجر در فضای مجازی از جمله برنامه های ستاد اقامه نماز استان است.
شایگان روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هم از برگزاری  ۶۰ برنامه که ۲۰ برنامه در مرکز استان و مابقی درشهرستان های دیگر به مناسبت دهه فجر  اجرا خواهد شد، خبر داد.
فیض آبادی روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی هم در این جلسه گفت: اجرای مسابقات قرانی، فضاسازی شهری، برگزاری محفل انس با قرآن از جمله برنامه های تبلیغات اسلامی است.
مالکی روابط عمومی شهرداری گفت: طبق سنوات گذشته شهرداری در دهه فجر برنامه های از جمله برگزاری جشن در فرهنگسرای شهر، اهدا گل به مسافران در فرودگاه در روز ۱۲ بهمن،آذین بندی معابر و ورودی شهر را در برنامه دارد.
خداداد نماینده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز گفت: صدا وسیما باید در این ایام فرصت را در برنامه های زنده در اختیار مدیران دستگاه های اجرایی قرار دهد تا مدیران در این برنامه ها دستاوردهای خودشان را ارائه دهند.