مدتی است که نام خوسف به عناوین مختلف تکرار و شنیده می‌شود. از جذب سرمایه‌گذاران خارجی در استان گرفته تا جشنواره‌های مختلف فرهنگی اقتصادی مانند جشنواره گل نرگس یا نمایشگاه نورورزی خوسف. فرماندار جوان خوسف در دولت تدبیر و امید، توانست با اختصاص کمترین بودجه به شهرستان خوسف این شهرستان را در شاخص‌های توسعه، در جایگاه قابل قبولی قرار دهد. به طوری که شهرستان خوسف به یک کارگاه عمرانی نزدیک مرکز استان تبدیل شده است که با پتانسیل‌های بالایی که داراست می‌تواند از حمایت صددرصدی سرمایه‌گذاران برخوردار گردد. پتانسیل‌هایی مانند سرمایه‌گذاری مطمئن و ارزان در محلی نزدیک به مرکز استان و حمایت مسئولانی که با درایت استاندار محترم بر راس امور این شهرستان قرار گرفته‌اند و با تمام وجود به این شهرستان خدمت می‌کنند.

نگاه مثبت استاندار محترم خراسان جنوبی به این شهرستان، که بارها بر اساس پتانسیل‌های موجود خوسف، آن را نقطه‌ی استراتژیک سرمایه‌گذاری در استان معرفی کرده و با اعتمادی که به فرماندار جوان خود داشته است، توانست این مهم را در مورد خوسف عملی کند و گواه آن هم کارخانه‌ها و طرح‌های موجود و در حال اجرا در این شهرستان است.

نکته مهم‌تری که می‌توان به ان اشاره کرد، وجود فرماندار بومی آن شهرستان است که نقاط قوت اقتصادی شهرستان را کاملا می‌شناسد و با تکیه بر حمایت استاندار، به جای انجام فعالیت‌های سیاسی، به امور اقتصادی و زیربنایی پرداخته است و این نشان می‌دهد که شناخت درست موقعیت توسط فرمانداران، چه بومی و چه غیربومی، می‌تواند باعث رشد و تعالی و بالندگی شهرستان‌های استان شود و خوسف نمونه بارز این شکوفایی در دولت تدبیر و امید است.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله