فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان‌ جنوبی گفت: محدود کردن ایران در داخل مرز کشور خواست دشمنان نظام است.
 سردار علی قاسمی، امروز(۷ تیر)، در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر در مسجد امام حسین(ع) بیرجند اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران بر سر آرمان‌های شهدا ۴۰ سال مقاومت کرد.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی امروز رشد پیدا کرده است، افزود: رشد انقلاب اسلامی باعث مقاومت در برابر  سلطه جویی آمریکا شده است.
فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان‌ جنوبی با اشاره به اینکه امروز عرصه حضور مدافعین انقلاب بیشتر شده و از مرزهای جغرافیایی گذشته است، تصریح کرد: امروز راهبرد آمریکا و تاکتیک آن شکست خورده است.
قاسمی ادامه داد: امروز دشمن با تمام وجود وارد میدان شده است تا در مقابل فراگیر شدن انقلاب اسلامی بایستد.
وی با اشاره به اینکه دشمن در پی تجزیه ایران است، اظهار کرد: طرح دشمنان نظام این است که ایران فرامنطقه‌ای را به داخل ایران برگردانند و جلوی پیشرفت آن را بگیرند.
فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان‌ جنوبی به زوایای مختلف توطئه گری‌های دشمن پرداخت و افزود: دیدگاه حقوق بشر آمریکاییان با دیدگاه حقوق بشر اسلامی کشور ایران تفاوت دارد.
قاسمی کامل‌ترین دین  را دین اسلام دانست و ادامه داد: سازمان ملل ۴۴ مصوبه به نفع اسراییل و در حمایت از جنایت‌های اسراییل صادر کرده است و این نشان از حمایت سازمان ملل از جنایت‌های اسراییل دارد.
وی با اشاره به اینکه نزدیک ۱۷ هزار شهید قربانی ترور در کشور داریم، تصریح کرد: بزرگ‌ترین قربانی گروه‌های تروریستی، ملت‌های مسلمان هستند.
فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان‌ جنوبی بیان کرد: افغانستان حدود ۴۷ سال و فلسطین ۷۰ سال است که  قربانی جنایت‌ها هستند.
قاسمی با اشاره به رشد علمی ایران در زمینه انرژی هسته‌ای، اظهار کرد: تسلیم شدن در موضوع انرژی هسته‌ای خواست دشمنان نظام است.
وی با اشاره به جهانی شدن انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: خواست دشمن فراگیرنشدن انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به قرارداد   FATF بیان کرد   : این قرارداد صد درصد استکباری و وابسته کردن اقتصاد به غرب است و اگرچه «نه» گفتن به این قرارداد مسیر اقتصادی کشور را سخت تر می‌کند اما عزت، افتخار و پیروزی را نصیب ایران می‌کند.

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان‌ جنوبی یادآور شد:   امسال کنگره ملی دو هزار شهید استان در استان برگزار می شود که  ۸۰۰ برنامه برای این کنگره ملی پیش بینی شده است.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله