✳️
♦️استاندارخراسان جنوبی که ظهر امروز در دیدار صمیمی با متولیان بخش کشاورزی استان سخن می گفت با بیان این مطلب، افزود: سازمان جهاد کشاورزی از جمله دستگاه های بسیار مهم و بزرگ در حوزه خدمت رسانی به مردم خصوصاً در حوزه روستایی است.
♦️به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری، استاندار خراسان جنوبی، با بیان اینکه جهادکشاورزی نقش مهمی در افزایش اعتماد عمومی و نیز ارتقای سطح رضایت مندی مردم از دولت و نظام دارد، افزود: مسئولین و متولیان بخش کشاورزی در کنار سایر مسئولین باید در روشها، نگرش ها و نیز راه ها و مسیرهای ارائه خدمت خود به مردم در صورت لزوم و نیاز تجدید نظر کرده و تمام نقاط ضعف موجود را احصاء و در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع آنها اقدام کنند.
♦️دکتر مروج الشریعه، به برخی اعتراضات مردم خصوصاً در حوزه اقتصادی اشاره کرد و افزود: اینکه امروز بخشی از بدنه اجتماعی نسبت به برخی از مشکلات و کاستی ها خصوصاً در حوزه های اشتغال ، معیشت و نیز اقتصاد اعتراضاتی را به دولت و نظام به انجام می رسانند باید با جدیت توسط مسئولین مورد توجه قرار گیرد.
وی توجه به اعتراضات مردمی را مصداق رعایت حقوق شهروندی برشمرد و خاطر نشان ساخت: ما به عنوان مسئول باید آندسته از انتقادات منصفانه و به حقی را که در چارچوب قوانین و مقررات کشور و بدون توهین و عبور از خطوط قرمز نظام به درستی بیان می شود را شنیده و در جهت مرتفع کردن آنها از تمام توان کاری و اداری خود استفاده نماییم.
♦️مقام عالی دولت در استان، برخورد هوشمندانه با اعتراضات را مورد تاکید قرار داد وافزود:حفاظت از کیان نظام و انقلاب اسلامی را وظیفه همه مسئولین در شرایط فعلی دانست و تصریح کرد: تاکنون برای استقرار و ادامه حیات پرخیر و برکت انقلاب اسلامی هزینه های فراوانی شده و افراد زیادی از تمام هستی خود که جان و مال شان گذشتند و امروز حفاظت از آن به عنوان یک امانت بزرگ بر عهده همه ما نهاده شده است.
♦️وی استفاده از تمامی ظرفیت های اطلاع رسانی در حوزه خدمات دولتی را موردتاکید ویژه قرار داد وافزود: واقعیت این است که دولت تدبیر و امید اقدامات بنیادینی در تقویت بنیه اقتصادی خصوصاً در حوزه روستایی به انجام رسانده که باید به نحو مطلوب و مناسب این امر به اطلاع مردم رسانده شود.
استاندارخراسان جنوبی، فضای مجازی را فرصتی بزرگ در حوزه اطلاع رسانی برشمرد و افزود: مسئولین و متولیان امر باید از این فرصت نهایت استفاده را برای ارائه یک بسته نرم افزاری شامل خدمات و اقدامات خوب دولت در حوزه های مختلف ببرند چرا که این امر علاوه بر تنویر افکار عمومی موجب تزریق روحیه امید درجامعه نیز خواهد شد.
♦️مروج الشریعه، تقویت ارتباط مسئولین با مردم را مورد اشاره قرار داد و یادآورشد: مسئولین باید از سازمان های مردم نهاد ، تشکل ها، انجمن ها و سایر نهادهای مردمی به عنوان بزرگترین بازوان اجرایی استفاده نمایند.
♦️وی شناسایی مشکلات از سوی مسئولین را مورد تاکید قرار داد و افزود: مسئولین باید مشکلات و نواقص را به موقع شناسایی کرده و نگذارند که این مشکلات به معضل و در نهایت به بحران تبدیل شده و بهانه دست معاندین و ضد انقلابی داده شود که جز به انهدام و نابودی کل نظام و ریشه کنی انقلاب اسلامی راضی نخواهند شد.
♦️مقام عالی دولت در استان، به بالابودن میزان آمار بیکاری در استان به عنوان یک معضل در حوزه اشتغال اشاره کرد و ادامه داد: رفع این مشکل با سخنرانی و افسوس خوردن قابل رفع نیست از این رو باید با بکارگیری تمامی قابلیت های اقتصادی در شهرها و روستاها در این زمینه اقدامات و برنامه ریزی های جدی تری صورت گیرد.
♦️مروج الشریعه، توسعه سرمایه گذاری را به عنوان یکی از راه های ایجاد اشتغال مورد تاکید قرار داد و افزود: با تلاش و برنامه ریزی که صورت گرفت جمعی از سرمایه گذاران از استان خراسان رضوی در پروازی اختصاصی به خراسان جنوبی سفر کردند و در همایشی بزرگ با ظرفیت های اقتصادی استان آشنا شدند که ادامه مسیر و تلاش برای حضور مجدد و سرمایه گذاری آنها در این استان با تلاش و همکاری همه مسئولین خصوصاً مسئولین شهرستانی محقق خواهد شد.
♦️وی خاطر نشان ساخت: مسئولین باید در مقام پاسخگو ، نیازهای مراجعین و مردم را مورد شناسایی قرار داده و نسبت به کمبودها و مشکلاتی که وجود دارد به معنی واقعی کلمه پاسخگو باشند.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله