بیکی فرماندار شهرستان نهبندان در جلسه شورای اداری شهرستان نهبندان :در طرح ابرار بخشی که در روستا های شهرستان نهبندان در روستاهای کلاته حبیب و کوه لوله انجام می گیرد حدود ۲۷ کیلومتر از این راههای روستایی آسفالت خواهد شد.
جلسه شورای اداری شهرستان نهبندان که برای اولین بار با دستور فرماندار نهبندان در شهر شوسف برگزار شد بیکی فرماندار نهبندان ضمن تبریک به مناسبت میلاد با برکت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار اظهار نمود :شرایطی را که امروزه با آن مواجه هستیم باید برنامه ریزی و هدف گذاری مناسبی بر اساس داشته هایی که داریم اقدام نمائیم.
وی ادامه داد : با حضور معتمدیان استاندار محترم خراسان جنوبی چرخ توسعه استان با شتاب بیشتری در حال انجام می باشد و امروزه با حضور آن اقدامات بسیار مناسب در گوشه گوشه استان اتفاق افتاده است.
نماینده عالی دولت در شهرستان خاطر نشان کرد :شهرستان نهبندان در خصوص اجرایی شدن مصوبات سفر استاندار در صدر شهرستانهای استان و با پیشرفت فیزیکی ۸۹درصد قرار گرفته که در این راستا بیش از ۱۳۰ میلیارد تومان برای این مصوبات در حوزه های مختلف در شهرستان هزینه گردیده است.
فرماندار نهبندان تصریح کرد :مسکن محرومین از جمله کارهای ویژه‌ای است که در استان خراسان جنوبی آغاز شده و ۱۰هزار واحد مسکونی ویژه استان خراسان جنوبی می باشد که در شهرستان نهبندان با پیگیریهای انجام شده بیش از ۱۶۰۰ واحد طرح محرومین در حال اجرا می باشد که از این تعداد ۴۴۱ واحد مربوط به کمیته امداد و مابقی مربوط به بنیاد مسکن می باشد.
بیکی گفت : وام بلاعوضی که دولت محترم در اختیار افرادی که تحت پوشش کمیته امداد قرار داده و خواستار مسکن برای خودشان هستند مبلغ ۳۰ میلیون و ۲۵ میلیون تومان هم به افرادی که ازطریق بنیاد مسکن معرفی شده اند که صرفا در شوسف جمعا به ۱۹۰ میلیارد ریال بلا عوض می‌رسد.

وی در ادامه اضافه کرد : در حوزه شهرداریها مبلغ ۲۰ میلیارد تومان با دستور دکتر نوبخت به استان اختصاص یافته که مبلغ ۵۶۰میلیون تومان برای شهرداری شوسف برای ایجاد فضاهای پارکی و موضوعات مربوط به شهرداری‌ها در نظر گرفته شده است.
فرماندار نهبندان گفت : موضوع گازرسانی یکی از کارهای جهادی در شهرستان می باشد که ۳۷ نقطه روستایی بخش شوسف با اعتباری بالغ بر ۲۰میلیارد تومان در حال انجام می باشد.
بیکی اشاره کرد : کارهای بسیار مهمی در شهر شوسف از جمله نمایندگی برق شهر شوسف، ۴ کیلومتر توسعه شبکه برق روستایی، ۱۵۰۰ متر روشنایی و ۳۰۰ متر توسعه شهری در بحث روشنایی، اجرای طرح هادی در ۸ روستا با مساحت ۴۹۰۰۰ متر مربع آسفالت و زیر سازی آن با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان در سال جاری انجام شده است.
فرماندار نهبندان در ادامه گفت :با دستور استاندار محترم خراسان جنوبی ۱۲ کیلومتر از باند دوم نهبندان – شوسف بازگشایی و ۱۷ کیلومتر دیگر آن در حال انجام می باشد.
بیکی ادامه داد: در سفر دکتر نوبخت در اسفند ماه سال گذشته مبلغ ۴۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای استان خراسان جنوبی پیش‌بینی شده که مبلغ ۲۹۰ میلیارد تومان پرداخت شده و در سال ۹۹ مبلغ ۱۸۰ میلیارد تومان به دستگاه های اجرایی در حوزه های مختلف تزریق خواهد شد.
وی در پایان گفت: با پیگیری های صورت گرفته ساماندهی ورودی شهر شوسف مصوبه ای در دستور کار قرار گرفته و انشاالله قرار است با تمهیدات انجام شده در این محل میدان احداث گردد.