نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به ظرفیت‌هایی که شرکت پست در اختیار دارد، می‌تواند نسبت به بازاریابی محصولات کشاورزی و روستاییان ورود پیدا کند.

حسین خسروی اسفزار  در بازدید از اداره‌ کل پست خراسان جنوبی افزود: برخی روستاییان خراسان جنوبی صنایع دستی بسیار خوبی را تولید می‌کنند اما توان بازاریابی آن را ندارند.

وی همچنین از مدیرکل پست خراسان جنوبی خواست موارد مربوط به تبدیل وضعیت کارکنان این مجموعه، مشکلات زیرساختی و تصویب سختی‌ کار نامه‌بران را در قالب نامه مکتوب به مجمع نمایندگان استان ارسال کند تا پیگیری‌های لازم صورت گیرد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر به برکت انقلاب و نظام اسلامی در بخش‌های مختلف به پیشرفت و تعالی رسیده‌ایم همه این پیشرفت‌ها را مدیون امام و ملت هستیم.

وی گفت: پشتوانه اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران، مردم هستند و باید در زمینه‌های مختلف در ادارات استان به دنبال ارتقا و خدمت صادقانه به مردم باشیم.

خسروی افزود: مردم در همه صحنه‌ها میدان‌دار واقعی هستند و باید همه ما با هم‌افزایی به دنبال افزایش رضایت عمومی باشیم چرا که رضایت مردم باعث تضمین و تحکیم نظام اسلامی می‌شود.

وی با اشاره به دستاوردهای مختلف انقلاب اسلامی و تاکید بر لزوم تبیین آنها برای نسل جوان گفت: در حال حاضر به برکت انقلاب اسلامی از نظر نظامی به درجه‌ای از ارتقا و بازدارندگی رسیده‌ایم که دشمنان جرات ندارند امنیت ما را به خطر بیندازند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی به دستاوردهای دولت سیزدهم در عرصه سیاست خارجی اشاره کرد و گفت: با کشور عربستان حدود هفت سال قطع رابطه داشتیم و با سیاست خارجی دولت سیزدهم روابط این کشور با ما حسنه شده است.

وی با بیان اینکه در عرصه خارجی امروز جمهوری اسلامی ایران تبدیل به محور مقاومت شده است تصریح کرد: رئیس جمهور و بدنه دولت به عنوان دولت جهادی همه توان خود را برای حل مسائل کشور به کار گرفته‌اند.

خسروی گفت: مردم ما نیز علیرغم همه مشکلات از جمله تورم و گرانی ۲۲ بهمن مثال‌زدنی را رقم زدند که باعث ناامیدی دشمنان و خرسندی دوستان نظام شد و یکی از مصادیق بصیرت مردم این است که هر زمان بحث انقلاب و نظام اسلامی پیش می‌آید، سنگ تمام می‌گذارند لذا شایسته بهترین خدمت هستند.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور