?استاندار خراسان جنوبی که صبح امروز در جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان سخن می گفت، با بیان این مطلب تصریح کرد: در صورت استمرار آموزش های تخصصی و نظارت قوی بر عملکرد دستگاه های استانی، در همه بخش ها تحول ایجاد خواهد شد.
?به گزارش اداره کل روابط عمومی ، استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه معضلات و ایرادات قابل توجهی در فرایند ارزیابی عملکرد دستگاه ها وجود دارد افزود:پیش بینی مشوق های لازم برای ایجاد و تقویت انگیزه در کارکنان دستگاه های اجرایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
?مروج الشریعه، با اشاره به لزوم بازنگری در روند ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی خاطر نشان ساخت: شاخص های عمومی و تخصصی در بسیاری از موارد با الزامات و شرایط موجود در استان مطابقت ندارد، از این رو باید در روند این فرایند مجدداً بازبینی کارشناسی لازم صورت پذیرد.
?وی، اظهار داشت: در فرایند ارزیابی، عملکرد دستگاه هایی نظیر آموزش و پرورش که به لحاظ کیفی و کمی و شرح وظایف گستردگی قابل توجهی دارند، پیشنهاد ما ارزیابی منطقه ای دستگاه است، به این صورت که از طریق کارگروه های منطقه ای که وجود دارند ، بتوانیم ارزیابی نزدیک به واقعیتی از عملکرد این دستگاه ها به عمل آوریم ؛ هر چند این مدل ارزیابی نیز در نهایت خالی از اشکال نخواهد بود.
?رئیس شورای راهبری توسعه مدیریت استان در ادامه جلسه عنوان داشت: دنیای امروز برای موفقیت ، توجه ویژه ای بر تقدیر از کارکنان خلاق و نمونه دارد؛ پس برای موفقیت بیشتر، توجه و قدردانی از زحمات مدیران و کارکنان موفق باید مد نظر همه مدیران در کلیه سطوح استانی قرار گیرد.
?وی ادامه داد: قریب ۴۷ درصد پست های قابل تصدی در استان خالی است، این در حالی است که اگر برخی قوانین را اعمال کنیم، پست های بلا تصدی در استان از ۴۷ درصد بیشتر خواهد شد.
?مروج الشریعه در پایان خاطر نشان ساخت: واگذاری اختیارات ۳۵ مورد از وزارتخانه ها ودستگاههای ملی به استانها که در گذشته به صورت متمرکز از طریف مرکز قابل انجام بود کار بسیار بزرگی بود که توسط دولت یازدهم و دوازدهم انجام گرفته است.

⭕️بر پایه این گزارش؛ جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان صبح چهارشنبه ۱۰ آبان ماه به ریاست استاندار خراسان جنوبی و با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه مدیریت استانداری، فرماندار بیرجند و تنی چند از مدیران ستادی و استانی برگزار شد.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله