#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

استاندار خراسان جنوبی: شکایات مردم در کمترین زمان رسیدگی شود

 – استاندار خراسان جنوبی از مرکز پاسخگویی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان (سامانه ۱۲۴) بازدید و بر پاسخ سریع، بی‌وقفه و درست به درخواست‌ها و شکایات مردم تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا جواد قناعت روز شنبه با حضور در مرکز ۱۲۴ روند پاسخگویی به تماس‌های مردمی را از نزدیک بررسی کرد و روند فعالیت بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت را جویا شد.

استاندار خراسان جنوبی در این بازدید مطالبات برخی از مراجعه‌کنندگان را بدون واسطه پاسخ داد و دستورات لازم را برای حل مشکلاتشان به مدیران کل مربوطه صادر کرد.

برخی تماس‌های تلفنی برای بیان مطالبات به مرکز ۱۲۴ در حضور استاندار پخش و دستور رسیدگی به مطالبات با فوریت ابلاغ شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی در حاشیه این بازدید به خبرنگار ایرنا گفت: سامانه ۱۲۴ مرکزی برای هدایت ورودی‌های این اداره کل به سمت خروجی‌های مناسب و پیگیری مطالبات مخاطبان ما است.

عباس جرجانی افزود: مطالبات و درخواست‌های مردم در این سامانه ثبت شده و این مرکز ورودی‌ها و مطالبات مربوط به هر حوزه سازمانی را به مسوولان مربوط ارجاع می‌دهد و پس از بررسی کارشناسی پاسخ مرتبط به مخاطب داده می‌شود.

وی گفت: مراجعان به منظور حصول اطمینان از ارایه خدمات شایسته و تسهیل در امکان پیگیری درخواست خود باید درخواست یا علت مراجعه خود را در پیشخوان پاسخگویی ثبت کنند.

سامانه ۱۲۴ از صبح امروز به ۳۴۰ تماس ورودی پاسخ داده که از این تعداد طبق گفته کارشناسان ۹۵ درصد مربوط به مسایل و سوالات تنظیم بازار و بقیه در حوزه سلامت، معدن و صنعت بوده است.

استاندار خراسان جنوبی روز شنبه به همراه تیم اقتصادی استان با هدف رصد شرایط موجود و وضعیت عرضه اقلام اساسی از بازار شهر بیرجند نیز بازدید کرد.

قناعت در حاشیه این بازدید در دیدارهای چهره به چهره، به دغدغه‌ها و نگرانی‌های مردم درخصوص اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها پاسخ گفت.

مردم نیز با استفاده از این فرصت، ضمن ابراز خرسندی از دیدار با نماینده عالی دولت در استان و حضور وی در بین آحاد جامعه، درخواست‌های خود در ارتباط با تصمیم اقتصادی دولت را مطرح کردند.

استاندار خراسان جنوبی ضمن اطمینان دادن به مردم درخصوص موجودی کافی استان از حجم کالاهای اساسی مورد نیاز و تبیین تصمیمات جدید اقتصادی دولت مبنی بر توزیع عادلانه یارانه‌ها، بر اثرات مثبت این تدبیر در بازار تاکید کرد.