.
 معتمدیان در دیدار معاون ساخت و توسعه راه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل وزارت راه و شهرسازی و هیئت همراه، از اقدامات این وزارتخانه در توسعه زیرساخت های حمل و نقل و راه های استان تقدیر و تشکر کرد.
?وی با تأکید بر تکمیل قسمت های باقیمانده پروژه دوبانده سازی محور بیرجند-قاین متذکر شد: وزارتخانه با برنامه ریزی دقیق، مدیریت کارها و پیگیری های جدی تر، این پروژه را تا پایان سال جاری کامل نماید.
?استاندار ادامه داد: انتظار این است که پروژه دوبانده سازی محور دیهوک- فردوس- بجستان نیز حداکثر تا پایان سال تکمیل شود.
?معتمدیان با اشاره به برنامه‌های در دست اقدام برای اجرای برخی پروژه های استان، خاطرنشان کرد: مجوزهای مقدماتی کمیسیون ماده ۲۳ برای محورهای بیرجند- سه راهی راهداران- دیهوک- طبس و همچنین سه راهی شهید زارع- بشرویه اخذ شده و در مراحل نهایی است.
?استاندار با تأکید بر شتاب بخشی به روند دوبانده سازی برخی محورها، گفت: دوبانده سازی محورهای طبس- یزد، طبس- اصفهان، سه راهی روم- سرایان -فردوس و بیرجند- نهبندان از مطالبات مردم است که باید با سرعت بیشتری اجرا شود.
?معتمدیان بر نظارت جدی تر بر روند اجرای پروژه ها نیز تأکید کرد و تأمین اعتبار برای اجرای پروژه محور جدید طبس- بشرویه را خواستار شد.
?معاون ساخت و توسعه راه های شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل‌ونقل وزارت راه و شهرسازی نیز در این دیدار ضمن تشکر از پیگیری های جدی استاندار، گفت: آقای معتمدیان جزو معدود استاندارانی می باشند که استفاده از ظرفیت ماده ۵۶ و اخذ تسهیلات بانکی در اجرای پروژه‌های راهسازی را دنبال کرده و از این پتانسیل در محورهای بیرجند- قاین استفاده کرده و برای دو محور سربیشه -ماهیرود و دیهوک – فردوس نیز در دستور کار دارد.
?کدخدا زاده با اشاره به پروژه های در حال اجرا در سطح استان تأکید کرد: با توجه به همراهی های شخص استاندار، نظارت و کنترل ها با دقت هر چه تمام تر صورت می گیرد و کیفی سازی پروژه ها در دستور کار است.

شایان ذکر است: حجه الاسلام نصیرایی نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه، نظریان مدیر کل ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل منطقه شمال شرق کشور، نوری زاده مدیر کل دفتر فنی استانداری و داعی مدیر کل راه و شهرسازی نیز در این جلسه حضور داشتند.