#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

سربازان گمنام امام زمان (عج) ده نفر از تروریست‌های تکفیری – صهیونیستی داعش که قصد انجام چند عملیات تروریستی در میان عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را داشتند؛ دستگیر کردند.

ب ، به استحضار ملّت شریف ایران اسلامی می‌رساند که سربازان گمنام امام زمان (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) در سه روز گذشته، ده نفر از تروریست‌های تکفیری – صهیونیستی داعش را که به قصد انجام چند عملیات تروریستی در میان عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) اعزام شده بودند، دستگیر نمودند.

رژیم جنایتکار صهیونیستی که پس از ناکامی بزرگ هفته‌ی گذشته در انفجار یک مرکز حساس کشور توسط تروریست‌های تجزیه طلب موسوم به کومله، به‌دنبال تحت‌الشعاع قرار دادن آن شکست سنگین و ترمیم روحیه‌ی سرسپردگانش بود، این‌بار تلاش کرد تا از طریق تیم‌های تکفیری – داعشی برای عملیات تروریستی خود در مجالس عزاداری حضرت امام حسین (علیه‌السلام) اقدام نماید؛ که با آمادگی پیشینی مجاهدان گمنام وزارت اطلاعات و تحت نظر داشتن مُزدوران از مبدأ ترکیه و عراق، تروریست‌های تکفیری را در دو منطقه غرب و جنوب کشور بازداشت و کلیه‌ی تجهیزات انفجاری، وسایل ارتباطی و سلاح‌های همراه آن‌ها را به‌طور سالم کشف و ضبط کردند. ضمناً با توجه به تیراندازی تروریست‌ها در زمان بازداشت، دو دلاور مرد گمنام مجروح شدند که ان‌شاءالله مشمول ادعیه‌ی عزاداران حسینی قرار گیرند.