?استاندار خراسان جنوبی گفت: مهمترین وظیفه همه ما، کار برای مردم است.
قناعت با بیان این مطلب در نشست مسئول نمایندگی ولی فقیه، فرمانده و معاونین سپاه انصارالرضا(ع) استان خاطرنشان کرد: خراسان جنوبی، بهترین مردم را دارد و باید قدر این عزیزان را بدانیم که با وجود محرومیت ها و کاستی ها، همیشه همراه و همسو با نظام می باشند.
?وی ادامه داد: خراسان جنوبی، جا برای کار، فراوان دارد و این ما هستیم که با جدیت باید پیگیر مسایل استان باشیم.
?به گفته وی؛ برای ما زمان، به دقیقه رسیده و فرصتی برای از دست دادن نداریم لذا باید از تمام وقت و انرژی برای پیگیری مسایل استان استفاده کنیم.
?استاندار به نقش مدیران در این زمینه اشاره کرد و گفت: کار اصلی ما تعالی استان است و کوتاهی مدیران ، باعث عدم پیشرفت و توسعه می شود.
?قناعت با تأکید بر این که استعدادها و ظرفیت های استان به خودی خود تحول ایجاد نمی کنند، تصریح نمود: برای جذب منابع از مرکز در راستای بهره برداری هر چه بیشتر از ظرفیت های استان، مدیران ما باید ولایتمدار، پاکدست، انقلابی، کاربلد و جسور باشند.
?وی متذکر شد: همانطور که در جلسه معارفه هم عنوان شد، مهمترین کاری که در دستور کار داریم، کادرسازی و استفاده از نیروهای جوان کاربلد متخصص انقلابی در حوزه های مدیریتی استان است.
?به گفته وی؛ما در عرصه های بین المللی مدام در حال فتح سنگرها و پیشرفت های روزافزون هستیم اما در عرصه های داخلی به دلیل وجود افراد غیرمتخصص و ناتوان در پست های کلیدی، توفیقات مان کم می باشد.
?استاندار شرایط کشور را خاص خواند و گفت: از اول انقلاب تا الان سه رکن اصلی قوه مجریه، سازمان برنامه و بودجه، وزارت اقتصادی و دارایی و بانک مرکزی که به اقتصاد گره خورده اند، دست گروهی خاص بوده به همین جهت معیشت مردم را با مشکل موجه کرده اند.
?قناعت اظهار داشت: افرادی که به تفکرات غربی تکیه داشتند، می خواستند با فشار به مردم ثابت کنند که نظام اسلامی، ظرفیت لازم را برای ایجاد معیشت و رفاه مردم را ندارد.

?وی تأکید کرد: وظیفه دولت این است که پاسخگوی مشکلات مردم باشد و طی این مدت کوتاه هم عملکردها بیانگر این واقعیت است که مردم به توانمندی دولت دل بسته اند.
?حجه الاسلام والمسلمین نوفرستی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی نیز با تأکید بر این که سپاه، بازوی اجرایی دولت در پیشرفت و تعالی است، گفت: در گام دوم انقلاب ، دولت اسلامی شاخصه های خاصی دارد و همه مسئولان آن انقلابی و با فکر بلند می باشند.
?سردار قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) استان هم در ادامه به تشریح مأموریت ها و وظایف این مجموعه پرداخت و تصریح نمود: همراهی با دولت در کلیه بحران ها و شرایط از مأموریت های سپاه پاسداران می باشد.