#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت گرامیداشت “روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی”

?به نام خدا
?” یکی از بهترین و هوشمندانه‌ترین کارهای بزرگ امام عزیزمان، تعیین روز ارتش بود؛ این کار همچنان‌که پایه‌ ارتش را محکم کرد، ریشه ارتش را در [این] سرزمین مستحکم کرد”. رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)

?بیست و نهم فروردین ماه، یادآور روز سرنوشت سازی است که با درایت سکاندار نظام مقدس جمهوری اسلامی، امام خمینی(رضوان الله تعالی علیه)، یکی از بزرگترین توطئه‌های معاندان برای انحلال ارتش جمهوری اسلامی ایران، نقش بر آب شد و همین تدبیر ارزنده بود که ارتش بصیر و انقلابی را به نیرویی برآمده از مردم و برای مردم تبدیل نمود.
?از آن پس، نیروهای جان برکف نظام در ارتش جمهوری اسلامی ایران، همواره با حضور در تمامی عرصه ‌های حساس و بحرانی از دوران جنگ ۸ ساله گرفته تا همه حوادث و سوانح طبیعی، در ارائه خدمات بیدریغ خود به مردم، به عنوان نماد اقتدار در برابر دشمن و خضوع و خشوع در مقابل ملت خوش درخشیده اند.
?بدون تردید در این دوران جنگ تمام عیار ترکیبی و مدرن دشمنان قسم خورده علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، آن چه بیش از همه چیز می تواند ایران عزیز ما را از گردنه دشواری ها به سلامت عبور دهد، الگو گرفتن از همان نمادهای تعهد، تواضع، فداکاری و ایثارگری است که در لباس صیاد شیرازی ها، بابایی‌ها، دوران‌ها، کشوری‌ها و …از جان خود گذشتند تا آسایش و امنیت را برای این مرز و بوم به ارمغان آورند.

?اینجانب ضمن تبریک ۲۹ فروردین و روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، پرسنل خدوم ارتش به ویژه فرماندهان، افسران، درجه داران و سربازان فداکار ارتش جمهوری اسلامی در استان خراسان جنوبی، مساعی ارزشمند آن نهاد گرانقدر را که از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، جلوه های زیبای عشق به وطن و هموطن را به نمایش گذاشته، ارج می نهم.
?امید که در سایه عنایات حضرت ولی عصر(عج) و تحت هدایت های داهیانه فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه ای (حفظه الله) در حراست از دستاوردهای نظام و دفاع از کیان ایران اسلامی ، همواره پیروز و سربلند باشید.

?جواد قناعت
استاندار و رئیس شورای تأمین استان خراسان جنوبی