#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی گفت: قدرت اصلی ارتش اتکا به معنویت و ایمان است و بعد از ۴۳ سال هنوز از خط ولایت فقیه خارج نشده چون محوریت آن اسلامیت است.

امیر سرتیپ دوم ستاد جلیل شاطری،  در دیدار جمعی از فرماندهان ارشد آجا مستقر در خراسان جنوبی به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی با نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: امروز اگر ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اقتداری دارد متکی به توانایی به نخبگان و تجهیزات بومی سازی است.

، ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی به نقش نیروهای مسلح در دوران دفاع مقدس و خدمات ارتش در حوادث و بحران های کشور اشاره کرد و گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران این را درک کرده که مأموریتش سیاسی نیست بلکه مأموریت ملی و فراملی دارد.

وی ادامه داد: ارتش با تمام افتخاراتش و مشکلاتی که در بُعد تجهیزاتی داشت امروز  به این نکته رسیده است که با تکیه بر تجهیرات بومی خود یکی از ارتش های قدرتمند جهان است  و ما مزدور هیچ کشوری نیستیم و به هیچ اقتصاد و دکترینی وابسته نیستم.

فرمانده لشکر عملیاتی ۳۰ نیروی زمینی ارتش افزود: سپاه و ارتش دو برادر همزاد هستند که اتحاد آنان شکننده نیست و هر کسی بخواهد این اتحاد را بشکند او را خواهیم شکست.

امیر شاطری بیان کرد: قدرت اصلی ارتش اتکا به معنویت و ایمان است و بعد از ۴۳ سال هنوز از خط ولایت فقیه خارج نشده چون محوریت آن اسلامیت است.

وی یادآور شد: مهمترین ویژگی که ارتش را به ارتش مکتبی تبدیل کرده ایمان و انقلابی بودن و ارتباط خاضعانه و خاشعانه با مردم است و اطمینان می دهیم که ما همانند سایر نیروهای مسلح پشتیبان آرمان های ولایت مطلقه فقیه هستیم و نسبت به هر تجاوزی به کشور پاسخی قاطع و دندان شکن و در خور شأن آن متجاوزان خواهیم داد.