فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: مردم ایران مانند ۴۴ سال گذشته محکم، با افتخار و استوار پای آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی ایستاده‌اند.

سردار محمدرضا مهدوی روز شنبه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر بیرجند گفت: انقلاب ما یک انقلاب مردمی است و تاکنون با پشتوانه و حمایت مردم در تمامی عرصه‌ها موفق بوده است.

وی ادامه داد: پیام این حضور باشکوه مردم برای دشمنان اسلام این است که مردم ما همچنان استوار پای آرمان‌های نظام اسلامی، خون شهدا و دفاع از ولایت هستند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: انقلاب اسلامی ایران به دست توانای امام خمینی (ره) و همراهی مردم غیور ایران زمین به پیروزی رسید و با رهبری داهیانه حضرت آیت الله خامنه‌ای اکنون به درختی تنومند تبدیل شده است.

وی یادآور شد: این انقلاب همیشه مورد هجوم استکبار جهانی و بیگانگان بوده تا با تفرقه و ایجاد فتنه بتوانند مردم را از ولایت و آرمان‌های نظام اسلامی دور کنند.

سردار مهدوی افزود: ملت ایران ۴۴ سال پیش با توکل به خدا و رهبری امام راحل موفق شدند رژیم فاسدی را از صحنه روزگار محو کنند تا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تاریخ اسلام شکل بگیرد و بر این اساس، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یوم الله است.

وی گفت: شرکت و حضور گسترده ملت ایران در ۲۲ بهمن ماه نشانه دفاع از آرمان‌های شهدا، انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی در برابر توطئه دشمنان بوده و ملت ایران طی ۴۴ سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همواره حضوری پرشور و به‌موقع در صحنه‌های مختلف داشته‌اند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در مرکز استان ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه امروز از میدان شهدا آغاز شد و در مسیر خیابان شهدا، میدان ابوذر، خیابان ارتش، خیابان پاسداران تا میدان قدس ادامه یافت.