به گزارش پایگاه خبری روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان جنوبی، به نقل از رضایی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بیرجند، طی روزهای آتی اجری همزمان ۴ پروژه از جمله روکش آسفالت محور بهلگرد- بهدان به طول ۵ کیلومتر در حوزه راهداری شهرستان بیرجند در دست اقدام است.

وی در ادامه با بیان اینکه این پروژه به صورت پیمانی انجام می‌گردد افزود: اجرای اولین پروژه نیازمند ۲۷۵۰میلیون ریال اعتبار است.

رضایی از اجرای دومین پروژه  که عملیات تعریض و بهسازی که نقاط پرحادثه محور امیر شاه بیرجند به طول ۴۰۰ متر خبر داد و خاطرنشان کرد: در راستای افزایش ارتقاء ایمنی محورهای مواصلاتی شهرستان بیرجند و به منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای، بخشی از نقاط پر حادثه محور امیر شاه بیرجند تعریض و بهسازی می‌شود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بیرجند با بیان اینکه این عملیات به صورت امانی اجرا می‌گردد تصریح کرد:  رقم ریالی انجام این عملیات نیز ۷۰۰ میلیون ریال است.

رضایی همچنین از اجرای سومین پروژه که اصلاح ورودی روستای شمس آباد خبرداد و خاطر نشان کرد: در این محور نیز تعریض پل عابر زیرگذر، شانه‌سازی ، تعریض و آسفالت این محور صورت می‌گیرد و اجرای این پروژه نیازمند ۳۵۰ میلیون اعتبار است.

وی از انجام دو مورد برداشت موانع دید در گردنه سرچاه به صورت امانی خبر داد و یادآور شد : چهارمین پروژه نصب پل عابر پیاده روستای امیر آباد و حسین آباد نیز به صورت پیمانی انجام می‌گردد.

 

رضایی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بیرجند در پایان متذکر شد: شهرستان بیرجند دارای بیش از ۱۳۳۲ کیلومتر جاده بین‌ شهری و روستایی است که عملیات روکش آسفالت محورها، همه‌ساله به تناسب اعتبارات و یا با تأمین قیر رایگان در برنامه این اداره کل قرار می‌گیرد که با توجه به خرابی محورها و اولویت‌بندی انجام شده نسبت به انجام روکش محورهای منتخب اقدام می گردد.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله