#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: اجرای نمایش ارمائیل از یکم خرداد ماه در پلاتو پروفسور کامیابی مسک آغاز شد.

 سید علی زمزم با بیان این خبر، عنوان کرد: نمایش ارمائیل به به نویسندگی علی حمیدیان فر و گارگردانی مشترک میثم صدرا و مهدی سبزاری، از یکم تا دهم خرداد ماه ۱۴۰۱، هر شب ساعت ۲۰ در پلاتو پروفسور کامیابی مسک، جنب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، به روی صحنه می رود.

به گفته وی در این نمایش عباسعلی نورایی، احسان محمدیان، سید محمد موسوی، عارفه اصغری نیا به عنوان بازیگر به ایفای نقش می پردازند و از جمله عوامل این نمایش می توان به دستیار کارگردان و طراح گرافیک: امیرحسین توکلی، ویدئو مپینگ: محمدباقر شاهد، طراح نور: امیر جم، عکاس: فاطمه خسروی، گریم: شهلا قربانی، مدیر صحنه: ستایش انصاری و منشی صحنه: فاطمه عمادی اشاره کرد.

زمزم خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند بلیط نمایش را به مبلغ ۵۰ هزار تومان، از درب پلاتو پروفسور کامیابی مسک تهیه کنند.

وی اضافه کرد: داستان نمایش «اَرمائیل (شفق)» روایت زندگی خبرنگاری است که در مواجهه با گذشته اش تارک دنیا شده و سعی می کند خودش را مقصر مرگ یکی از سوژه های خبری اش بداند و به همین دلیل می خواهد از خودش و گذشته اش فرار کند. پس از مرگ همسرش، مدتهاست که درحال ساختن قایقی است تا خودش را به وسیله ی آن مجازات کند تا شاید گذشته اش را جبران کرده باشد.

گفتنی است نمایش ارمائیل برگزیده چهاردهمین جشنواره تئاتر خراسان جنوبی و با کسب جوایز متعددی در بخش های مختلف این جشنواره، به جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه یافت.

 

مهدیه حسن پور نویسنده،خبرنگار،دبیر سرویس فرهنگی و هنری