#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

?سرپرست هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: پیگیری انتقال پادگان ۰۴، در اولویت برنامه های حوزه عمران استانداری است.
عباس زاده با بیان این مطلب در جلسه دیدار شهردار و معاونین شهرداری بیرجند خاطرنشان کرد: این موضوع با هدف زیبا سازی شهر به طور ویژه دنبال خواهد شد.
?وی، شهر را خانه واقعی شهروندان خواند و تصریح نمود: ما می بایست با مسئولیت پذیری، شهر را برای زندگی شهروندان آماده نماییم.
?به گفته وی؛ در این راستا تمام تلاش خود را برای کمک به شهرداری به کار می‌گیریم و در فراهم نمودن شرایط به منظور جلب رضایت شهروندان در کنار این مجموعه هستیم.
?سرپرست هماهنگی امور عمرانی استانداری با اشاره به اینکه شهرداری بیرجند، مورد حمایت استانداری قرار دارد، اظهار داشت: شناختن ظرفیت های شهر و برنامه ریزی اصولی در راستای بهره برداری از آن ها، می تواند در روند اجرای پروژه های شهری مؤثر باشد.
?عباس زاده تأکید کرد: با برگزاری جلسات هفتگی با شهرداری و شورای اسلامی شهر، در برطرف نمودن مشکلات شهر بیرجند، تمام تلاش خود را خواهیم نمود.
?شهردار بیرجند نیز با بیان این که شهر بیرجند از نظر امکانات تفریحی نیاز شهروندان را برطرف نمی‌کند، اظهار امیدواری کرد؛ با حمایت دستگاه‌های ذیربط، امکانات تفریحی شهر بیرجند را برای شهروندان مهیا نماییم.
?بهترین اظهار داشت: تلاش بر این است که با برنامه ریزی اساسی، مشکلات و معضلات شهری را کاهش دهیم و رضایت شهروندان را جلب نماییم.
?وی با اشاره به فرسوده بودن ناوگان حمل و نقل درون شهری خاطر نشان کرد: با هدف بهینه‌سازی مصرف سوخت، کاهش سطح آلاینده ها، افزایش ایمنی ناوگان و بهره وری حمل و نقل درون شهری باید نوسازی ناوگان در اولویت اجرا قرار گیرد.

?شهردار بیرجند با تأکید بر این که انتقال پادگان ۰۴ خواسته به حق شهروندان است، تصریح نمود: موضع شهرداری در خصوص آزادسازی و تعیین تکلیف اراضی پادگان بیرجند التزام به قانون است، لذا باید قانون اجرا و از حقوق مردم دفاع شود.
?بهترین ادامه داد: نوسازی ناوگان آتش نشانی با توجه به خدمت رسانی وسیع این سازمان به شهر بیرجند و حومه نیز یک ضرورت و نیاز جدی محسوب می شود.
?وی در ادامه طی گزارشی،وضعیت پروژه های عمرانی شهرداری از جمله مرکز تفریحی بند دره را تشریح نمود.