?مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی گفت: روابط عمومی ها باید با اطلاع رسانی دقیق ، شفاف و درست، زمینه حضور حداکثری مردم را در انتخابات آتی محقق نمایند.
مرسل مالکی با بیان این مطلب در دیدار شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی دستگاه های تابعه وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در استان خاطرنشان کرد: با توجه به دامنه وسیع فعالیت ها و وظایف محوله ،کمبود نیرو و منابع انسانی نباید رسالت اصلی روابط عمومی ها را تحت الشعاع قرار دهد.
?وی با اشاره به صحبت های شخص استاندار و تشبیه روابط عمومی به قلب تپنده سازمان تصریح نمود: چنانچه روابط عمومی در هر دستگاهی غیر فعال شده و خروجی نداشته باشد، دستگاه حالت بی جان پیدا می کند.
?مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری به وظایف گسترده دستگاه های تابعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان اشاره کرد و متذکر شد: روابط عمومی های این دستگاه ها، که سه مقوله سنگین را در استان پیگیری می نمایند، باید تقویت گردند .
?به گفته وی؛ با توجه به جامعه هدف گسترده دستگاه های عضو این شورا، روابط عمومی نقش بی بدیلی در اطلاع رسانی گستره دارد.
?مالکی به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص روابط عمومی اشاره کرد و اظهار داشت: روابط عمومی هنر و علمی است که درون و برون سازمان را به هم وصل می کند ، یعنی هم فعالیت های سازمان را به بیرون منتقل می کند تا مردم در جریان قرار بگیرند و هم بازخورد فعالیت ها و نظرات مردم را به داخل سازمان منتقل می نماید، به همین دلیل روابط عمومی باید رسالت اصلی خود که همانا اطلاع رسانی درست، شفاف و بموقع است را انجام دهد.
?وی با اشاره به توجه ویژه نماینده عالی دولت در استان خاطرنشان کرد: این عنایت ویژه به دلیل دغدغه اطلاع رسانی به موقعی است که باید همه ما در مجموعه روابط عمومی داشته باشیم.

مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری از انتخابات ۲۸ خردادماه گفت و تصریح نمود: کمتر از یک ماه دیگر تا زمان برگزاری انتخابات باقی مانده و هر کدام از ما با شرکت در انتخابات آتی می توانیم در آینده کشور سهیم باشیم.
?مالکی از سلامت امنیت، رقابت و مشارکت به عنوان چهار رکن اساسی انتخابات یاد کرد و گفت: دو موضوع مهم امنیت و سلامت وظیفه وزارت کشور است ولی در زمینه مشارکت مردم در انتخابات همه باید تلاش نمایند تا مطالبه به حق رهبری محقق گردد.
?وی از لزوم برگزاری دوره های آموزشی ویژه مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاه های اجرایی گفت و خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم این دوره های آموزشی با کیفیت مطلوبی برگزار گردد.