🔹معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: نهضت احیای واحدهای راکد به طور جدی در خراسان جنوبی دنبال می شود.
جواد اشرفی  در جریان بازدید از چند واحد تولیدی در راستای سیاست های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، خاطرنشان کرد: نهضت احیای واحدهای راکد و نیمه تعطیل که مورد تأکید رئیس جمهور و استاندار است، به طور جدی در خراسان جنوبی دنبال می شود.
🔹وی تصریح کرد: براساس سیاست های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان و در قالب نهضت احیای واحد‌های راکد، سراغ آن دسته از واحد‌هایی می رویم که سالهاست تعطیل شده اند یا به صورت نیمه فعال می باشند.
🔹به گفته وی؛ هدف از بازدید میدانی واحدهای نیمه فعال و راکد و برگزاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در محل واحدهای تولیدی، رفع مشکلات و کمک به برگرداندن آنها به چرخه تولید است.
🔹معاون استاندار گفت: امروز و در جریان حضور در شهرک صنعتی بیرجند، مشکلات دو واحد تولیدی مورد بررسی قرار گرفت.
🔹اشرفی با اشاره به اینکه یکی از این واحد‌ها در حوزه تولید مواد بهداشتی فعالیت دارد، اظهار داشت: این واحد به علت مشکلات بانکی تعطیل شده است.
🔹وی تأکید کرد: با توجه به حضور اعضای کارگروه تسهیل در این بازدید و تعامل صورت گرفته ، امیدواریم بتوانیم با رفع مشکلات در کوتاه ترین زمان، این واحد را به چرخه تولید برگردانیم.
🔹معاون استاندار ادامه داد: تأمین سرمایه در گردش و سرمایه ثابت مشکل واحد تولید علوفه است که امروز بازدید شد.
🔹اشرفی با بیان اینکه تمام تلاش ما رفع مشکلات واحد‌هایی ازجمله شمش منیزیم فردوس و لوله پروفیل کویر است،گفت: امیدواریم در آینده نزدیک این واحد‌ها را به چرخه تولید بازگردانیم.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور