?رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان تأکید کرد: استفاده مفید و کارآمد از ابزارهای موجود و در اختیار در راستای مشارکت حداکثری در انتخابات استفاده شود.
مرادی با بیان این مطلب در جریان دیدار از مرکز سراج، ضمن تبریک دهه امامت و ولایت، اقدامات مجموعه سراج را ارزشمند خوانده و به تشریح اقدامات کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان پرداخت.
?وی با اشاره به نتایج انتخابات دوره های گذشته در استان، تصریح کرد: اینکه خراسان جنوبی در همه دوره های انتخابات با بیشترین حضور و مشارکت مواجه بوده، نشان دهنده تعهد مردم است.
?مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری تأکید کرد: قطعاً میزان مشارکت مردم استان خراسان جنوبی در انتخابات این دوره هم حدود ۱۰ – ۱۵ درصد از میانگین کل کشور بالاتر خواهد بود.
?مرادی متذکر شد: باید از همه ابزارهای در اختیار برای تحقق این موضوع و حضور حداکثری مردم در انتخابات استفاده کنیم.
?وی خاطرنشان کرد: ما می توانیم اثرگذار باشیم منوط به اینکه کار علمی انجام دهیم.
?به گفته وی؛ کاربلد بودن در این زمینه، خیلی مهم است.
?رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان ادامه داد: با گذشت ۴۵ سال از انقلاب، این اولین سالی است که مقام معظم رهبری در صحبت های فروردین ماه خود، به موضوع انتخابات ورود کرده اند.
?مرادی با اشاره به بیانات رهبری در مراسم ارتحال امام خمینی (ره)، تأکید کرد: این دغدغه ها، وظیفه ما را سنگین تر می کند.
?وی از چهار مؤلفه بسیار مهم رقابت، امنیت، سلامت و مشارکت در انتخابات گفت: کمیته اطلاع‌ رسانی در راستای تحت این مؤلفه ها، وظایف مهمی به عهده دارد.
?به گفته وی؛ ما باید کاری کنیم که با تحقق همه این مؤلفه ها، بیشترین مشارکت را در انتخابات اسفند ماه شاهد باشیم.

نوشته و خبر نگار : مهدیه حسن پور دبیر سرویس فرهنگی و هنری و ا.حسن پور