#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

استاندار خراسان جنوبی گفت: نمایشگاه و رویداد هم افزایی مدیریت ایران؛ کاری ارزشمند و عالی از جوانان مومن و انقلابی و فعالان در حوزه‌های مختلف است.

جواد قناعت، سه شنبه ۴ مرداد در حاشیه بازدید از نمایشگاه هم‌افزایی برای مدیریت ایران ۱۴۰۱ در محل مصلی تهران، گفت: این نمایشگاه توانمندی‌های نیروهای انقلابی و جوانان این کشور را نشان می‌دهد.

، وی افزود: این نمایشگاه گسترده، وسیع و حرف برای گفتن دارد و به همت جوانان انقلابی و توانمند برپا شده است.

استاندار خراسان جنوبی گفت: بهتر بود که برنامه‌ریزی این نمایشگاه دقیق‌تر بود تا بهتر می‌توانستیم از این ظرفیت استفاده کنیم، همچنین بازدیدهای ما از حالت عمومی و تشریفاتی خارج و تخصصی می‌شد.

نخستین نمایشگاه و رویداد هم‌افزایی برای مدیریت ایران در ۱۴۰۱ روز یکشنبه هفته جاری در مصلای تهران گشایش یافت تا نمود عینی تحقق شعار دولت در مردمی سازی و کمک برای رفع دغدغه‌های رهبر انقلاب باشد.

این نمایشگاه با حضور کلیه دستگاه های اجرایی کشور و با هدف ایجاد حلقه وصل میان مدیران کشور و شرکت‌ها، موسسات و گروه‌های دارای الگو، ایده و محصول برای حل چالش‌های اساسی ایران برای سومین روز پیاپی در مصلای امام خمینی(ره) برپاست. ۸۰۰ غرفه در حوزه‌های مختلف در این نمایشگاه فعال بودند که یکی از غرفه‌ها تحت عنوان دختران خاتون از خراسان جنوبی است.

انتهای پیام