#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری خراسان جنوبی گفت: در کنار رفع مشکلات و فقر مادی موجود در جامعه باید از امدادرسانی به فقر فرهنگی غافل نشوند.

فرشته اسدزاده، در مراسم تقدیر از نیک اندیشان رسانه ای خراسان جنوبی اظهار کرد: خراسان جنوبی مشهور به استان محروم است اما داشتن این دست های بخشنده نشان می دهد که خراسان جنوبی داراترین استان در کشور است.

مدیرکل دفتر امور زنان وخانواده استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه فعالیت های مرکز نیکوکاری رسانه یاران در حوزه رسانه جای تقدیر دارد، افزود: اصحاب رسانه در این مرکز مهرورزی را به شکل دیگری جاری کرده اند و با هنر قلم خود امکان ارائه بهترین خدمات را دادند و می توانند بیشترین قلوب را به خود جذب کنند.

وی بیان کرد: اصحاب رسانه در جهت تامین مایحتاج و حل مشکلات نیازمندان با حفظ کرامت افراد بیشتر و بهتر می توانند عمل کنند و مدل ارائه خدمت را با راه اندازی این مرکز متفاوت کرده اند.

اسدزاده با اشاره به اینکه گام های جدی برای مقابله با هجمه های غرب باید برداریم، ادامه داد: متاسفانه در تولید محتواهایی مطابق با فرهنگ ما کوتاهی کرده ایم و اصحاب رسانه می توانند به خوبی این خلأها را پر کنند.

مدیرکل دفتر امور زنان وخانواده استانداری خراسان جنوبی در پایان عنوان کرد: فقر مادی را تنها هدف خود قرار ندهید و برای امدادرسانی به فقر فرهنگی موجود بین برخی از خانواده ها نیز اقداماتی انجام دهید