#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

?با حضور معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی ۳۱ ایستگاه فرستنده دیجیتال در سطح استان به صورت همزمان به بهره برداری رسید.
طالبی در مراسم افتتاح این پروژه ها که به صورت متمرکز در روستای قدسیان بخش مود شهرستان سربیشه برگزار شد، بر تلاش های ارزنده صدا و سیما در تحقق عدالت توزیع شبکه های دیجیتال در سطح استان خاطرنشان کرد: تلاش های صدا و سیما در استقرار فرستنده های دیجیتال و تحقق عدالت توزیع شبکه های دیجیتال در سطح استان قابل تقدیر است .
?وی با اشاره به توطئه ها و جنایات دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی گفت: به همت مردم و مسئولین و به برکت خون شهدا ، نظام اسلامی توانسته توفیقات زیادی را در مسائل مختلف داشته باشد .
?معاون استاندار همچنین در پاسخ به مطالبات برخی از اهالی در خصوص آسفالت جاده خاکی و تأمین آب شرب، خواستار همت مسئولین برای حل این مشکلات شد.
?شایان ذکر است: در این مراسم که با حضور نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، ایستگاه دیجیتال روستای قدسیان بخش مود شهرستان سربیشه به نمایندگی از ۳۱ ایستگاه دیجیتال به بهره برداری رسید.
?با افتتاح این طرح‌ها، جمعیتی بیش از ۹ هزار نفر در ۲ شهر و بیش از ۷۰ روستای استان از شبکه‌های دیجیتال بهره‌مند شدند.
?برای راه اندازی این ایستگاه‌های دیجیتال ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از اعتبارات سازمان صدا و سیما و ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانداری خراسان جنوبی هزینه شده است.