معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی گفت: چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان، اوایل اسفندماه برپا می شود.
طالبی با بیان این مطلب در جلسه هماهنگی برپایی چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه خراسان جنوبی استانی با ظرفیت های فرهنگی بسیار خوب است، امیدواریم اتفاقات فرهنگی خوبی همچون گذشته در این خصوص رقم بخورد.
?وی با اشاره به اینکه استان ما برای چهاردهمین بار میزبان این نمایشگاه است، تصریح کرد: توقع می‌رود با هماهنگی و همکاری دستگاه‌های اجرایی با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهد برگزاری این نمایشگاه به بهترین نحو ممکن در استان باشیم.
?مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی نیز در این جلسه گفت: در سطح کشور مقرر شده تنها در ۵ استان نمایشگاه کتاب برپا شود که خراسان جنوبی به دلیل برخورداری از ظرفیت خوب فرهنگی و دانشگاهی یکی از این میزبان ها خواهد بود.
?فرخنده افزود: پیش بینی شده از تاریخ ۱ تا ۷ اسفند ماه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری دستگاه‌ های اجرایی استان میزبان برپایی این نمایشگاه باشد.
?وی با بیان این که طبق قانون موضوع حمل کتب ناشرین حاضر در نمایشگاه به عهده میزبان می باشد، اظهار داشت:
این موضوع حمایت های ویژه و همکاری دستگاه‌های مرتبط را می‌طلبد.
?مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص تخصیص یارانه کمک هزینه خرید کتاب هم گفت: این موضوع مسئله مهمی است و می‌تواند در جهت استقبال هرچه بیشتر از نمایشگاه مورد استفاده قرار بگیرد.
?فرخنده در پایان با اشاره به اینکه ارائه کار فاخر و حضور ناشران ممتاز کشوری نیازمند صرف هزینه است، اظهار امیدواری کرد: با هماهنگی بین دستگاه های اجرایی استان و تأمین اعتبارات مورد نیاز در چهاردهمین دوره، شاهد برپایی نمایشگاهی در خور شأن فرهنگی استان باشیم.

نوشته و خبر نگار : مهدیه حسن پور دبیر سرویس فرهنگی و هنری و ا.حسن پور