? مجید بیکی فرماندار شهرستان نهبندان گفت: با مساعدت استاندار محترم مبلغ ٧٠ میلیارد ریال در جهت تکمیل پروژه های مصوبات سفر و نیمه تمام شهرستان اختصاص یافت.

?با توجه با سفرهای متعدد استاندار خراسان جنوبی به شهرستان نهبندان که تاکنون ۸۹ مصوبه در برداشته است و توانسته است بسیاری از گره های چند ساله را باز کند؛ در جهت تکمیل مصوبات باقیمانده و پروژه های اولویت دار و نیمه تمام شهرستان، اعتباری با تخصیص صددرصدی به دستگاه‌های اجرایی مربوطه ابلاغ گردید.

?از مهمترین پروژه ها می توان به مرکز جامع خدمات درمانی روستای دهک، مرکز بهداشت شهری نهبندان، توسعه سالن ورزشی روستای دهک، چمن مصنوعی روستای چهارفرسخ و شهر شوسف، تکمیل پلاتوی نمایش شهر نهبندان، تکمیل زیر ساخت مجتمع دامپروری نهبندان، مرمت و تکمیل بازارچه صنایع دستی شهر شوسف و نهبندان، اصلاح ورودی شهر و جاده سلامت شهری نهبندان، اجرای طرح های عمران شهری نهبندان و شوسف، زیرساخت های مسکن محرومین، احداث استخر روستای سلاخان و همچنین راه های روستایی کلاته حبیب، گرم تمام ده، آتشکده-کلاته سرخ، حیدرآباد، کجی نمکزار اشاره نمود.

 

?وی گفت: با توجه به وضعیت نامناسب مسیرهای روستایی و در جهت ادامه پروژه های احداثی، قریب به ۲۵ میلیارد ریال از این اعتبار در بخش راه های روستایی می باشد.

فرماندار نهبندان همچنین در خصوص آخرین وضعیت مصوبات سفر استاندار گفت : اولین سفر استاندار در دی ماه ٩٧ بود که ٣٩ مصوبه در برداشت‌ که ٢٢ مصوبه آن بطور کامل اجرایی گردیده و سایر مصوبات که عموما در بازدیدهای روستایی بوده است بخشی به اتمام رسیده و بخشی نیز در مرحله اجرا می باشد.