?سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی که صبح امروز در جلسه شورای فنی استان سخن می گفت، با بیان این مطلب افزود: برنامه ریزی لازم به منظور گسترش فرهنگ و ارائه آموزش های تخصصی بخش های مختلف فنی و اجرایی برای جامعه فنی ، پیمانکاران و سرپرستان کارگاه های پیمانکاری در استان طریق شورای فنی استان انجام گیرد.

?به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، محمد فرهادی، با اشاره به لزوم برگزاری منظم جلسات کارگروه آموزش و ترویج نظام فنی و اجرایی ذیل شورای فنی استان ، تصریح کرد: در صورت نیاز به تغییر ساختار و ترکیب اعضای کارگروه آموزش، با اخذ نظر سایر اعضای شورای فنی استان، این تغییرات را عملیاتی کنید تا بهترین حالت ممکن حاصل شود.

?وی، کمیته آموزش و ترویج نظام فنی و اجرایی و کمیته پیمان را مکمل یکدیگر دانست و خاطر نشان ساخت: موضوعات تخصصی مطروحه در کارگروه آموزش، در صورت نیاز به بررسی بیشتر، به کارگروه پیمان ارجاع شده تا بررسی کارشناسی دقیق تری در جلسات این کارگروه نیز انجام شود.

?وی با تاکید بر ضرورت بررسی مسائل و چالش های موجود در قوانین و فهرست بهای سال ۹۶؛ افزایش جلسات کارگروه های ذیل شورای فنی استان و اخذ وبررسی پیشنهادات پیمانکاران توسط کمیته های مرتبط را خواستار شد.

?رئیس شورای فنی استان، در ادامه جلسه، بررسی کیفیت مصالح آسفالت توسط کارگروه مصالح و تجهیزات صنعت ساخت را مورد تاکید قرار داد و افزود: برای حصول اطمینان و ارتقاء کیفیت آسفالت و سایر محصولات ساختمانی، کیفیت محصولات توسط مراجع قانونی به صورت دوره ای مورد آزمایش و بررسی قرار گیرد.

?فرهادی، در پایان این جلسه، با تاکید بر اهمیت “آیین نامه انعقاد پیمان اجرای کارهای ساختمانی به صورت سرجمع” تصریح کرد: اعضای شورای فنی استان، پس از مطالعه دقیق این آیین نامه، نظرات و پیشنهادات دستگاه مربوطه را برای جمع بندی و انعکاس به مرکز، به سازمان برنامه و بودجه استان منعکس نمایند.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله